آخرین اخبار فرهنگی - هنری

محمد صادقی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

«محمد صادقی» بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت

انتشار خبر عجیب تایید حکم اعدام توماج صالحی «هنرمند معترض» در رسانه‌ها و محافل سیاسی جهان. بازتاب گسترده یافته است. به گزارش…

سردرگمی سازندگان «قهوه تلخ» برای اتمام مجموعه



 

سردرگمی سازندگان «قهوه تلخ» برای اتمام مجموعه

در حالی که کارگردان «قهوه تلخ» نمی داند چگونه داستان را به پایان برساند شایعات حکایت از آن دارد که بنا است یک فیلم سینمایی هم براساس این مجموعه ساخته شود!

هرچند استقبال از مجموعه «قهوه تلخ» طی هفته های اخیر به مانند روزهای آغازین عرضه این مجموعه نبوده است اما همچنان هستند مخاطبانی که گمان می کنند به زودی در روال روایت داستانی سریال تغییری به وجود آمده و به دنبال آن تماشای سریال جذابتر خواهد شد اما واقعیت آن است که حتی گروه سازنده کار هم در چگونگی ادامه داستان این مجموعه به خط نظر واحدی نرسیده و حتی نمی دانند چطور می بایست داستان این مجموعه را به پایان برسانند.

تازه ترین شایعات حاکی است گروه سازنده سریال «قهوه تلخ» برای پایان بندی این سریال به دنبال ایده و فکری مناسب می گردند اما با وجود طرح های فراوان و ایده های مختلف هنوز به نتیجه مشخصی نرسیده اند.

مساله مشخص درباره این مجموعه آن است که روند حوادث و رویدادهای این سریال براساس فیلمنامه و چارچوب مشخصی پیش نمی رود و مدیری به همراه گروه سازنده قسمت به قسمت این رویدادها را برنامه ریزی می کند.

یکی از جدی ترین ایده هایی که توجه گروه سازنده را به خود جلب کرده این است که در جایی از سریال، داستان به پایان برسد و ادامه داستان در قالب یک فیلم سینمایی تولید و روانه پرده سینماها شود. در این فیلم سینمایی قرار است گروهی از شخصیت های «قهوه تلخ» به همراه «نیما زند کریمی» با بازی سیامک انصاری به زمان حال بیایند و در مواجهه با رویدادهای معاصر، لحظاتی جذاب خلق کنند.

به نظر می رسد دلیل اصلی ضعف چشمگیر بار روایی داستان این مجموعه عدم حضور برادران قاسم خانی و به خصوص پیمان در تیم نگارش سناریو و استفاده از آماتورهایی بوده که هیچ گاه نتوانسته اند به مانند پیمان قاسم خانی در ایجاد لحظات کمیک موفق باشند.... / شبکه ایران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------