آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

ادامه «پشت بام تهران»‌ در خیابان‌های پایتخت/ دیرباز و فولادوند مقابل دوربین



اخبار,اخبار فرهنگی,پشت بام تهران

گروه تولید سریال در حال پخش «پشت بام تهران» به کارگردانی بهرنگ توفیقی این روزها در لوکیشن‌های خیابانی پایتخت و به صورت شب کار مشغول به فعالیت هستند.

سریال «پشت بام تهران» که از مرداد ماه امسال به کارگردانی بهرنگ توفیقی، نویسندگی سعید نعمت اله و تهیه کنندگی زینب تقوایی مقابل دوربین رفته است این روزها هم زمان با پخش از شبکه یک سیما، در لوکیشن‌های خیابانی تهران ضبط می‌شود.

گروه تولید این سریال که تا به حال در لوکیشن‌هایی چون:‌ مسافرخانه، بیمارستان، میدان گمرک و ... تصویربرداری داشته اند، چند روزی است که شب کار هستند و لوکیشن‌های خیابانی را ضبط می‌کنند.

ضبط «پشت بام تهران» تا آخرین روزهای پخش سریال ادامه خواهد داشت.

در سکانس‌های خیابانی کامبیز دیرباز و اندیشه فولادوند (غیاث و هاله) بازی می‌کنند.

 قصه این سریال مضمونی اجتماعی دارد و به تصمیم گیری درست و غلط انسان‌ها مربوط می‌شود و اینکه اگر تصمیم اشتباهی بگیرند، هزینه و عواقب آن دامن‌گیر خودشان می‌شود.

در خلاصه قصه این سریال آمده: آدم‌هایی از همین سرزمین در شرایط و روابط دشوار، در سر راه هم قرار گرفته‌اند و این قرارگیری، زندگی آنان را دستخوش تغییراتی می‌کند.

این سریال در 30 قسمت 45 دقیقه‌ای تولید می‌شود، اما احتمال می‌رود تعداد قسمت‌های این سریال از 30 قسمت بیشتر شود.

کامبیز دیرباز، آزاده صمدی، ثریا قاسمی، لیندا کیانی، بهزاد فراهانی، کریم اکبری مبارکه، مهنوش صادقی، زهره حمیدی، شهین تسلیمی، خسرو شهراز، علیرضا آرا، نوید خداشناس و مجید واشقانی و (با حضور) اندیشه فولادوند، سام درخشانی و لعیا زنگنه از بازیگران این سریال هستند.

سایر عوامل سریال عبارتند از: مهدی بدرلو مدیرتولید، خسرو دادگر مرام مدیر تصویربرداری، مهری شیرازی طراح گریم، هادی افشار صدابردار، مهرداد جلوخانی صداگذار، امیرحسین حداد طراح صحنه، محمد صادقی طراح لباس، بیتا ارسطویی منشی صحنه، برنامه ریز: فرزاد رحمانی، گروه کارگردانی:امیرکهکشان،رضا یاری، دستیار تهیه: محمدنبی تقوایی،عکاس:بهرنگ دزفولی‌زاده و مشاور رسانه‌ای:هادی داداشی.

اخبار فرهنگی - فارس

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------