طعنه بهزاد فراهانی به دخترش گلشیفته در تلویزیون



بهزاد فراهانی, گلشیفته فراهانی


بهزاد فراهانی در برنامه ای که به مناسبت جشنواره کیش برگزار می شد، با ذکر خاطره ای خاص، ظاهراً طعنه ای نثار دخترش گلشیفته ، کرده است.

 

به گزارش سرویس هنر "انتخاب" Entekhab.ir ؛ وی در این برنامه در پاسخ به سئوال مجری که از او خواست خاطره ای را مطرح کند ، بدون دلیل خاصی به خاطره مشترکش با مرحوم فتحی بازیگر نقش عمرعاص در سریال امام علی (ع) اشاره کرد.

 

وی گفت : ما در یکی از مناطق جنوبی کار فیلم برداری را انجام می دادیم و شبها برای استراحت به هتلی در بندر عباس می رفتیم . یک دکه کوچک در مسیر بود که گاهی آنجا می ایستادیم و خرید می کردیم . یک روز که آنجا بودیم ، دختری جوان به انجا آمد و توهین های بدی را نثار پیر مردی که صاحب دکه بود کرد و رفت . فتحی از او پرسید : چرا جوابش را ندادی ؟ پیر مرد مکثی کرد و سرش را پایین انداخت و گفت : او دخترم بود ! برای همین پاسخی به او ندادم!

 

برخی بیان این خاطره از سوی بهزاد فراهانی را پاسخی تلویحی به افرادی می دانند که همواره از این بازیگر برجسته در مورد واکنشش به اقدامات غیراخلاقی دخترش ، سئوال می کنند.

 

بهزاد فراهانی پیش از این در گفت و گویی در مورد اقدامات گلشیفته گفته بود: مسائل دخترم به من ارتباطی ندارد، این همه بدبخت در دنیا هست، بند کردید به دختر من!... . انتخاب

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------