آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

بازیگر سریال دردسرهای عظیم گفت: من زن ذلیل نیستم!!



بازیگر سریال دردسرهای عظیم گفت: من زن ذلیل نیستم

حسین محب‌اهری بازیگر دردسرهای عظیم گفت : شخصیتی که من ایفا می‌کنم و خیلی از مخاطبان او را زن ذلیل می‌دانند، اینگونه نیست.

حسین محب‌اهری که با بازی در سریال «دردسرهای عظیم»، اولین ایفای نقش در مجموعه‌ای رمضانی را تجربه کرده است‌، درباره‌ی سریال‌های مناسبتی امسال معتقد است: ما حریم خانوادگی‌مان را حفظ کرده‌ایم. وجود این کانال‌ها و سریال‌ها در ماه مبارک رمضان، باعث شده است‌ مخاطب تلویزیون خودمان را ببیند.

این بازیگر پیشکسوت در عین حال اظهار کرد: تلویزیون از 12 ماه، یک ماه توانسته است مخاطبانش را افزایش دهد و آن ماه رمضان است که قدم خوبی است.

محب‌اهری همچنین درباره‌ی مجموعه‌های رمضانی، نقش خود در مجموعه «دردسرهای عظیم» و همچنین شخصیتی که در آن ایفا می‌کند‌ و موجب کلافگی و تعجب بسیاری از مخاطبان شده است‌، سخن گفت.

او که به ندرت در نقش‌های جدی ظاهر شده است،‌ درباره‌ی کاراکتر خود در مجموعه «دردسرهای عظیم» اظهار کرد: پیش از این در کارهای جدی بازی کرده‌ام مثل «به خانه برمی‌گردیم» رسام که کار جدی بود اما به طور کلی به ندرت در سریال‌هایی به این شکل و شمایل شخصیتی جدی را بازی کرده‌ام. با کارگردان که صحبت کردیم ایشان از من خواستند که وارد این شخصیت شوم. شخصیتی که در جامعه آن را می‌بینیم و اتفاقاتی که برایش می‌افتد. اما این شخصیت برای مخاطبان غیرمنتظره بود و متعجب بودند که با توجه به اینکه 36 سال است در تلویزیون کار می‌کنم، چنین نقشی را ایفا می‌کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا شخصیت شما در مجموعه «دردسرهای عظیم» کاملا مطیع و فرمان بر همسر است و هیچ واکنشی در قبال رفتار او نشان نمی‌دهد‌؟ اظهار کرد: شخصیتی که من ایفا می‌کنم و خیلی از مخاطبان او را زن ذلیل می‌دانند، اینگونه نیست. چقدر احادیث داریم که در آنها سفارش شده آقایان با همسرانشان با ملایمت و لطافت برخورد کنند. در این مجموعه دو پسر من فوت شده‌اند و به هر حال مردها مشکلات را بیشتر تحمل می‌کنند و این را به آقایان توصیه می‌کنم که همیشه باید سعی کنند با همسرانشان که احساس لطیفی دارند، با ملایمت برخورد کنند. هر چند که این شخصیت به نظر برخی‌ها به اشتباه زن ذلیل بودن را می‌رسانده اما باید بگویم این طور نبوده این شخصیت سعی می‌کند به همسرش روحیه و قوت قلب بدهد.

محب‌اهری همچنین در پاسخ به اینکه تا پایان این مجموعه واکنشی از این شخصیت خواهیم دید یا نه، اظهار کرد: بله مجموعه هنوز تمام نشده است‌ و در پایان واکنش‌هایی را از این شخصیت خواهیم دید.

او سپس این نکته را یادآور شد: زنان احتیاج به تکیه گاه دارند. دلم می‌خواهد مردم به این فکر کنند که متاسفانه مردهای ما از الگوهای مردانه‌ای که باید نسبت به زنان داشته باشند‌، دور شده‌اند. من در این مجموعه به این شخصیت از این جهت نگاه می‌کنم ، نه اینکه این شخصیت زن ذلیل است.

وی در ادامه گفت‌وگوی خود درباره اولین تجربه بازی در سریال مناسبتی گفت: ماه رمضان شرایط خاصی دارد. سریال مناسبتی به دلیل مناسبتی بودنش و فشردگی که دارد باید برنامه ریزی و مدیریت مناسبی برای کنترل کردنش وجود داشته باشد و به نظر من با کمی سخت‌تر کار کردن این پروژه‌ها می‌توانند روال طبیعی خود را طی کنند. هر چند 14 ساعت کار ممکن است سخت باشد‌، اما نمی‌توان گفت مساله‌ این سریال‌ها کار کردن در زمان طولانی است. به هر حال کار مستمر لازمه هر آدمی است اما متاسفانه ما در مملکتمان کمی تنبل هستیم.

بازیگر دردسرهای عظیم همچنین یادآور شد: کار کردن یعنی انرژی گذاشتن. در نتیجه از این منظر کارهای مناسبتی می‌تواند امتیازی برای ما باشد که کار کردن با ریتم تند را ببینیم و انجام دهیم. اگر بتوانیم این نوع کار کردن را مدیریت کنیم و ساده از آن نگذریم به موفقیت رسیده‌ایم.

وی همچنین تصویربرداری و پخش همزمان یک مجموعه مناسبتی را یکی از مزایای کار کردن دانست و عنوان کرد: در این شرایط ما با مخاطب رودرو هستیم و نظر مخاطب در روند کار و کیفیت آن تاثیر می‌گذارد.

محب اهری سپس درباره‌ی بازخورد مجموعه «دردسرهای عظیم» اظهار کرد: من در طول روز به دلیل اینکه سال‌هاست پیاده رفت و آمد می‌کنم و از وسیله نقلیه عمومی استفاده می‌کنم در مسیر زندگی‌ام با مردم زیاد صحبت می‌کنم در ارتباط با این مجموعه نیز پس از پخش آن به دلیل اینکه اکثریت مردم از من سوال یا اظهارنظر می‌کردند متوجه شدم که این سریال بیننده زیادی دارد.

وی با اشاره به اینکه تلویزیون در کارهای رمضانی امسال موفق عمل کرده و موجب شده است‌، مخاطبان را به تلویزیون خودمان جذب کند، گفت: هرجا که می‌روم صحبت از سریال‌های «دردسرهای عظیم» و «پایتخت» است. ما با وجود این کانال‌ها و سریال‌های ماه رمضانی حریم خانوادگی‌مان را حفظ می‌کنیم. این مجموعه‌ها باعث شده‌اند مخاطبان، تلویزیون خودمان را ببینند و می‌توانم بگویم تلویزیون از 12 ماه یک ماه توانسته مخاطبان را افزایش دهد که قدم خوبی بوده است.

محب‌اهری همچنین درباره دیگر بازیگران سریال دردسرهای عظیم اظهار کرد: با مهدی هاشمی پیش از این، سال 53 همکاری کرده بودیم که اولین تجربه تئاتری من کاری به اسم «آدم آدم است» بود و در این کار نیز خوشحالم که با ایشان کار کرده‌ام. دوستان جوان مثل الناز حبیبی و جواد عزتی نیز بسیار خوب کار کرده‌اند و واقعا خوب درخشیده‌اند.

محب‌اهری از جو صمیمی حاکم بر مجموعه «دردسرهای عظیم» نیز گفت و اینکه این جو صمیمی جزو اتفاقات کم است که در یک گروه اتفاق می‌افتد.

بازیگر «دردسرهای عظیم» در پایان گفت‌وگوی خود از تصویربرداری این مجموعه تا عید فطر خبر داد و گفت: تا عید فطر مشغول تصویربرداری خواهیم بود.
اخبارفرهنگی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------