آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

برخی شوخی ها چندش آور است!



اخبار,اخبار فرهنگی ,امیر غفارمنش

 

اخبار فرهنگی - برخی شوخی ها چندش آور است!

قبل از من چند نفر دیگر از جمله یوسف تیموری گزینه بازی در این نقش بودند که با تاکید برزو نیک نژاد من برای ایفای نقش انتخاب شدم.

«امیر غفارمنش» بازیگر سینما و تلویزیون که این شب‌ها سریال «دردسرهای عظیم» با بازی او پخش می‌شود در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس درباره ایفای نقش خود در این سریال گفت: قبل از من چند نفر دیگر از جمله یوسف تیموری گزینه بازی در این نقش بودند که با تاکید برزو نیک نژاد من برای ایفای نقش انتخاب شدم.

وی افزود: از قبل چندین بار قرار بود که با هم کار کنیم اما موقعیتش پیش نیامد ولی اینجا خدا را شکر موفق شدم که با برزو نیک‌نژاد کار کنم.

غفارمنش درباره داستان این سریال و جذابیت آن برای مخاطب خاطرنشان کرد: سریال دردسرهای عظیم یک ماجرا و داستان را تعریف می‌کند و اصلا اصراری برای خنداندن مخاطب ندارد.

این بازیگر سینما و تلویزیون عنوان کرد: برخی از طنزهای قدیمی هنوز هم جزو فاخرترین آثار طنز سینما و تلویزیون ما محسوب می‌شوند چون بخشی از فرهنگ ما هستند و در کودکی همان آثار را دیدم. ترس از مرده در فرهنگ ما بار کمدی دارد که برزو با هوشیاری از آن استفاده کرد بدون اینکه بخواهد لودگی کند.

وی ادامه داد: برخی رکیک گویی‌ها در تئاتر آزاد واقعا آزارم می‌دهد و وقتی می‌بینم که وقتی با همه چیز شوخی می‌کنند چندشم می‌شود.

غفارمنش تصریح کرد: سریال «دردسرهای عظیم» یک کار فاخر و باشخصیت است و الان هم خانواده ها به دنبال این هستند که به فرهنگ خانواده ضربه زده نشود.

غفارمنش درباره نقش خود در این سریال نیز توضیح داد: شیوه اجرایی من در ایفای این نقش کمی متفاوت است و پس از صحبت‌های اولیه با برزو متوجه شدم که او یک نقش خاص از من می‌خواهد و از من خواست که پشت بازی فکر نکنم.

غفارمنش در پایان اظهار داشت: واقعیت این است که یک سری از سریال‌ها مثل دکتر قریب جریان ساز هستند و بدون غلو کردن ضمن ارائه مطالب مخاطب را می‌خنداند.

اخبار فرهنگی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------