آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

امیر غفارمنش و روشنک عجمیان ساکنین مجتمعی در 'سایه روشن'



امیر غفارمنش و روشنک عجمیان ساکنین مجتمعی در 'سایه روشن'

مجموعه «سایه روشن» روی آنتن شبکه اول سیما قرار دارد.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مجموعه طنز «سایه روشن» به کارگردانی یوسف طاهریان و تهیه کنندگی احسان ارغوانی هم اکنون در حال پخش از شبکه اول سیما است و پخشش تا ماه آینده ادامه خواهد یافت.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

تصویربرداری این سریال مرداد و اوایل شهریور در استودیویی در حوالی تجریش انجام شده و هم اکنون تمام 30 قسمت آن آماده پخش شده است.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

احسان ارغوانی تهیه کننده این پروژه درباره استقبال مخاطبان از این مجموعه گفت: خوشبختانه تعداد زیادی از مخاطبان در انتهای برنامه در مسابقه پیامکی شرکت می کنند که همین نشان دهنده استقبال آنان از کار است.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

او اضافه کرد: با توجه به بازخوردهای خوب «سایه روشن»، به احتمال فراوان سری جدید مجموعه بعد از پایان پخش سری اول ادامه پیدا خواهد کرد.امیر غفارمنش، روشنک عجمیان، گیتی معینی، پریا مردانیان، گلناز خالصی، عارف برهمن، سعید بحرالعلومی، حسین میرزایی، عرفان میدانلو، یاسمن کاکایی، حسام کلاهی به همراه هنرمندان خردسال ترلان پروانه، دادوه زرمینا، آوا صدرممتاز و... بازیگران اصلی این پروژه هستند.

«سایه روشن» با ساختاری متفاوت و طراحی سوالاتی در زمینه مصرف بهینه برق بدون اشاره مستقیم، به مقوله صرفه جویی می پردازد. داستان این مجموعه در خانه ای اتفاق می افتد که مستأجرین آن با صاحبخانه بر سر مسایلی به مشکل برمی خورند و اتفاقات شیرین و جالبی رخ می دهد که... .این سریال محصول مشارکت گروه دانش و اقتصاد شبکه یک و شرکت توانیر است و در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه هر هفته ساعت 20:30 دقیقه از این شبکه روی آنتن می رود.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از: نویسنده: کریم خودسیانی، مدیر تصویربرداری و نورپرداز: پیروز جابری، صدابردار: بهروز عابدینی، طراح صحنه و لباس: علی شایانفر، طراح گریم: سیدجلال موسوی، مشاور پروژه: بیژن قاسمی، منشی صحنه: صبا حسینی، مدیر تولید: مانی علیخانی، جانشین تولید: عرفان میدانلو، تدوین: حامد میرفتاحی، آهنگساز: مهدی یراحی، خواننده: سیدحامد میرفتاحی، ترانه سرا: زهرا عاملی./شبکه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------