"عمو پورنگ" این بار از فضای مجازی و تلفن همراه خواند / همه تغییراتی که در سری جدید "محله گل و بلبل" رخ می‌دهد



اخباربازیگران,اخبارهنمرندان,عمو پورنگ

خبرگزاری میزان- فرضیایی با اشاره به اینکه مفاهم آموزشی در بخش استیج مجموعه " محله گل و بلبل" وجود دارد، از تناسب ترانه ها با فضای اجرا سخن گفت.

داریوش فرضیایی "عمو پورنگ" بچه های ایران زمین در گفت و گو با میزان گفت: با توجه به اینکه بخشی از فصل دوم مجموعه تلویزیونی "محله گل و بلبل" به اجرای عمو پورنگ روی استیج اختصاص دارد، مفاهیم آموزشی برای این بخش از برنامه نیز در نظر گرفته شده است.

 

وی ادامه داد: البته در فصل دوم مجموعه تلویزیونی " محله گل و بلبل" زمان استیج کوتاه تر از فصل اول این مجموعه است چرا که آیتم های دیگری نیز در فصل دوم، به این مجموعه اضافه شده است.

 

 

 

عمو پورنگ بچه های ایران زمین همچنین تصریح کرد: در سری جدید مجموعه "محله گل و بلبل" زمان کلی برنامه 45 دقیقه است که نسبت به فصل اول این مجموعه که 60 دقیقه بود، کوتاه تر شده و این موضوع روی بخش های مختلف برنامه تأثیر می گذارد.

 

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: بار آموزشی برنامه روی ترانه های جدید در فصل دوم "محله گل و بلبل" نیز لحاظ شده است چون فردی که ترانه می گوید، با توجه به شرایط و فضایی که قرار است ما در آن به اجرای نقش بپردازیم، ترانه را بیان می کند.

 

فرضیایی همچنین یادآور شد: در فصل دوم مجموعه تلویزیونی "محله گل و بلبل" ترانه ای را با موضوع فضای مجازی و تلفن همراه خوانده ام که آن را بسیار دوست داشتم و ببنندگان نیز به زودی آن را می شنوند.

  

وی با اشاره به همفکری با ترانه سرا در زمینه موضوع ترانه های اجرایی، خاطرنشان کرد: به طور صد در صد با ترانه سرا در زمینه ترانه قطعه های مختلف همفکری می کنیم. به طور کلی من و سایر اعضای گروه برای انجام هر فعالیتی، دور یکدیگر جمع می شویم و پس از بیان دغدغه ها و انتظارات، کار جدیدمان را شروع می کنیم.

 

گفتنی است، نخستین قسمت از مجموعه تلویزیونی "محله گل و بلبل2" جمعه هفته جاری ساعت 19:30 روی آنتن شبکه دو می رود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------