آخرین اخبار فرهنگی - هنری

دختر شایسته عربستان،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند

عربستان سعودی برای اولین بار در تاریخ این کشور در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت خواهد کرد. به گزارش انتخاب به نقل از…

یوسف تیموری: آمده ام که در ایران بمانم / "زیر آسمان شهر4" جدیدترین کار من خواهد بود



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,یوسف تیموری

بازیگر سریال زیر آسمان شهر گفت: دلیل غیبتم در "زیر آسمان شهر 4" نبود رضا عطاران بود ولی الان با تیم جدید و حضور عطاران در کنار گروه، بسیار به این مجموعه امیدوارم.

یوسف تیموری در گفت و گو با میزان، درباره نبود حضور خود در سینما و تلویزیون طی سالهای گذشته گفت: مقوله تلویزیون با سینما بسیار متفاوت است. تلویزیون عرصه ای است که شما با عامه مردم روبرو هستید و باید با دلتان در این عرصه فعالیت کنید اما مبحث سینما بسیار تخصصی تر و جدی تر است. من این دو عرصه را همواره از هم جدا نگه داشته ام.

 

 

وی ادامه داد: من دوست دارم سینما و تلویزیون را توامان با هم داشته باشم اما نمی خواهم یک بعدی به قضیه نگاه کنم و فقط در یکی از این دو مدیوم کار کنم. در اصل چیزی که دغدغه اصلی من را می سازد بازی در نقش های جدید و بکر است که در هر دو مدیوم امکان پذیر خواهد بود.

 

بازیگر سریال "زیر آسمان شهر" در مورد پیشنهاد بازی از سمت رضا عطاران برای حضور در فیلم های وی افزود: سالهاست با رضا عطاران دوست بوده و رابطه بسیار نزدیکی دارم. من این سالها در ایران نبودم و اگر هم پیشنهادی شده باشد بیشتر در زمانی بوده که درگیر کار در تلویزیون بوده ام.

 

وی از علاقه خود برای تجربه نقش های جدی خبر داد و گفت: شخصاً بازی در آثار کمدی را ترجیح می دهم اما از تجربه آثار جدی هم استقبال می کنم. این برای هر بازیگری نیاز است تا همه ژانر ها تجربه کرده و بازی های متفاوتی را در کارنامه خود داشته باشد.

  

بازیگر سریال "قطار ابدی" درباره آینده کاری خود تصریح کرد: آمده ام که در ایران بمانم و از این به بعد با انرژی مضاعف به کارم ادامه می دهم. آمده ام تا تجربه های تازه ای کسب کرده و از بزرگان یاد بگیرم و حتی امکان دارد در تئاتر هم به ایفای نقش بپردازم.

 

وی از حضور خود در سریال "زیر آسمان شهر 4" خبر داد و افزود: من قطعاً در زیر آسمان شهر 4 بازی می کنم. دلیل غیبتم در زیر آسمان شهر 4 غیبت رضا عطاران بود ولی الان با تیم جدید و حضور عطاران در کنار گروه، بسیار به این مجموعه امیدوارم. یکی دیگر از ویژگی هایی که این سری از سریال را برای من جذاب تر کرده حضور "مهران مهام" در مقام تهیه کننده است.

 

بازیگر فیلم "به روح پدرم" با اشاره وجود حاشیه ها از نبود وی در ایران خاطر نشان کرد: من در این سالها به ایران می آمدم و کارهای زیادی هم انجام دادم. شایعه و حاشیه همیشه هست و من سعی می کنم کار خودم را انجام دهم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------