تیموری : از بازگشت به ایران خوشحالم/ کار با دوستان قدیمی ام بی نظیر است



  اخبارفرهنگی,خبرهای  فرهنگی, تیموری

بازیگر سریال "پنچری" گفت: تجربه حضور در سریال پنچری برای من بسیار لذت بخش بود زیرا پس از سالها با دوستان قدیی ام همبازی شده بودم.

 یوسف تیموری بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با  میزان، درخصوص بازگشت خود به ایران و ادامه فعالیت های خود گفت: سال گذشته برای همیشه به ایران بازگشتم و می خواهم از این به بعد با قدرت به بازیگری ادامه دهم.

 

وی ادامه داد: خوشبختانه در همان ابتدا و ماه هایی اول بازگشتم، پیشنهادی از سوی برزو نیک نژاد و مهران مهام برای بازی در سریال داشتم که با وجود شناختی که از مهام داشتم به سرعت به گروه اضافه شدم.

 

بازیگر سریل زیر آسمان شهر تصریح کرد: تجربه حضور در سریال پنچری برای من بسیار لذت بخش بود زیرا پس از سالها با دوستان قدیی ام همبازی شده بودم.

 

وی درباره نقش خود در "پنچری" افزود: در سریال "پنچری" طبق معمول نقش پسری دم بخت را با حس و حالی متفاوت ایفا می کنم که مسئولیت شرکتی بزرگ را بر عهده داشته و در مدیریت این شرکت با مشکلات فراوانی روبرو می شود. مکمل بازی من در این سریال رضا داوود نژاد است و این برای ما تجربه ای دوباره محسوب می شود.

 

تیموری با ابراز خوشحالی از تغییرات عمده در وضعیت تولید سریال و بازگشت بازیگران خوب کمدی خاطرنشان کرد: خوشحالم که تصمیمات تازه ای برای احیای وضعیت سریال سازی گرفته شده و امیدوارم تا دوباره به همان حال و هوای سریال های قدیم برگردیم. من با همین امید آمده ام و جمع شدن دوباره چنین گروهی خود نشان دهنده عزم جدی برای بهبود وضعیت سریال سازی در تلویزیون است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------