آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

فروتن: خبرنگار مثل ناخدای کشتی است / بازیگری که نمی‌خواهد سوژه خبرنگاران شود عکس‌هایش را در آلبوم خانگی نگه دارد



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,مسعود فروتن

مسعود فروتن مجری و کارگردان تلویزیون به مناسبت روز خبرنگار، فعالیت در این عرصه را سخت خوانده و از اینکه روز شهادت محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار در نظر گرفته شده است ابراز خوشنودی نمود.

مسعود فروتن مجری و کارگردان تلویزیون در گفت و گو با میزان، رابطه بین هنرمند و خبرنگار را رابطه دو طرفه خواند و گفت: هر آدمی که کار هنری انجام می دهد نیازمند این است که خبر کارهایش منتشر شود و از آن طرف هم خبرنگار برای کار خود به تولید خبر نیاز دارد و به هر حال این دو لازم و ملزوم یکدیگر هستند ولی به شرط اینکه جماعت خبرنگار نخواهند خیلی به زندگی شخصی هنرمندان راه پیدا کنند برای اینکه هنرمند مورد توجه مردم است و شاید نخواهند زندگی خصوصی آنها منتشر شود.

وی در قبال انتشار برخی عکس ها در صفحات شخصی هنرمندان گفت: شاید آنها خودشان دلشان می خواهد زندگی خصوصی خود را نشان دهند. شاید از این طریق می خواهند خودشان را به نمایش بگذارند و بعد شکایت می کنند که چرا خبرنگاری این عکس را منتشر می کند، باید به آنها بگوییم یک آلبوم خانگی درست کنید و عکس هایتان را داخل آن بگذارید.

فروتن با اشاره به شهادت محمود صارمی و چند تن دیگر از خبرنگاران در این عرصه گفت: بسیار خوب است که یادمان بماند اتفاقاتی که برای این عزیزان در افغانستان افتاد، از نظر من این نامگذاری عمل بسیار پسندیده ای است. خبرنگار مثل ناخدای کشتی باید تا آخرین لحظه بایستد و خبر را تهی کند و این اتفاق گاهی به از دست رفتن جانش هم منجر می شود، من امیدوارم خبرنگاران همیشه صحیح و سالم باشند.

فروتن درباره اهمیت ویژه فعالیت خبرنگاران در جامعه افزود: خبر بیشتر از هنر جریان ساز است. خبرنگار می تواند با تیتر کردن یک کلمه از خبر جریان بزرگی را شکل دهد و می تواند آدمی را از بالا به پایین بی اندازد یا باعث صعودش شود. خبرنگار می تواند خبری را پر رنگ کار کند و یا حتی خبر را طوری کار کند  که اصلاً دیده نشود.

وی در قبال رابطه اش با خبرنگاران خاطرنشان کرد: در مدت این چهل سال سعی کردم راهم را درست بروم. هم من با خبرنگاران خوبم و هم آنان با من و می دانم خبرنگاری کار سختی است، کاری که نیاز به اعتماد به نفس و روابط عمومی بالایی دارد. من همیشه سعی کردم راحت مصاحبه کنم و رابطه خوبی با فعالان عرصه خبر ایجاد کنم. از همین جا روز خبرنگار را تبریک می گویم و امیدوارم همیشه در سلامت و با قدرت به کارشان ادامه دهند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------