واکنش قوه قضائیه به صحبت‌های یکتا ناصر درباره دزدیده شدن فرزندش/ منوچهر هادی: اعاده حیثیت می‌کنم



یکتا ناصر و منوچهر هادی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
قوه قضاییه به ادعاهای یکتا ناصر واکنش نشان داد.

شب گذشته یک بازیگر خانم با انتشار ویدیویی از خود، مدعی شد برای دیدن فرزندش به محل ملاقات مراجعه کرده، اما موفق به دیدن دخترش نشده است و به وی اعلام شده برای ثبت شکایت باید بعد از تعطیلات نوروز مراجعه کند.

 

خبرگزاری میزان در این خصوص کسب اطلاع کرد آنطور که یکتا ناصر روایت می‌کند؛ مطابق توافق صورت گرفته روز سه‌شنبه خانم ناصر دخترش را به همسر سابقش تحویل داده و قرار بوده است روز چهارشنبه همسر سابق خانم ناصر دختر را به او تحویل دهد که این موضوع رخ نمی‌دهد.

 

این گزارش حاکی است: خانم ناصر با حضور در کلانتری۱۲۳ نیاوران شکایت خود را ثبت کرده است.

 

در حال حاضر موضوع عنوان شده فقدان یا آدم ربایی نیست و آنطور که خانم یکتا ناصر اعلام نموده حضانت با وی بوده و حسب دستور موقت دادگاه خانواده پدر حق ملاقات هفته‌ای یک ساعت در کلانتری را داشته است با توجه به سن دختر مشترک که ۷سال و سه ماه است و ادعای خانم ناصر مبنی بر اخذ دستور موقت از دادگاه در این خصوص در صورت صحت ادعای خانم ناصر یکتا، به شکایت خانم یکتا ناصر در خصوص عدم تحویل طفل سپرده شده در موعد و مکان مقرر برابر مقررات رسیدگی می‌شود.

 

براساس این گزارش خانم بازیگر در رابطه با ادعای اخیر خود تاکنون مراجعه‌ای به دادگستری نداشته است و صرفا شکایت خود را در کلانتری ثبت کرده است و پرونده در حال پیگیری است.

 

در رابطه پرونده جدایی خانم ناصر از همسرش هم پیشتر از سوی دادگاه رسیدگی کننده، حکم مقتضی و قانونی صادر شده و برای دو طرف پرونده حق و حقوقی در نظر گرفته شده است.

 

گفتنی است؛ براساس تاکیدات رئیس قوه قضاییه در ایام نوروز شعب کشیک در دادسراها و محاکم دایر و فعال است.

 

واکنش منوچهر هادی به اتهام بچه دزدی؛ اعاده حیثیت می‌کنم!

منوچهر هادی با انتشار پستی به ادعای یکتا ناصر مبنی بر دزدیدن سوفیا واکنش نشان داد.

 

چند ساعت مانده به سال تحویل یکتا ناصر ویدیویی از خودش منتشر کرد و اعلام کرد که ده سال کتک خورده و دو سال است که طلاق گرفته و حالا منوچهر هادی پدر دخترش، او را ربوده است.

 

پیرو همین ماجرا منوچهر هادی پستی را در صفحه اینستاگرامی اش منتشر کرد و نوشت: «یکتا مادر بچه منه و‌ من با دستور مستقیم از دفتر دادگاه با هماهنگی و توافق بچه رو‌از دستان خود مادر تحویل گرفتم با تبریک سال نو به مدت چهار روز از چهارم تا اخرتعطیلات هم بچه پیش مادرشه.

 

اگر قرار من انچه شما میگید باشم و یکطرفه قضاوت شم اشکال نداره کامنت من با شجاعت بازه .

 

خیلی چیزها هست که نمیشه گفت

بخاطر دخترم بخاطر آبروی مادر دخترم

 

 

شما قضاوت کنید هر چی دوست دارید بنویسید و من هیچ گله ای ندارم.

 

کل اتفاق اینه چهار روز بچه پیش منه چون من از پنجم سر کارم و‌مادرش خونه اس همین بخدا چیز دیگری نیست

 

اگه این اسمش دزدیه من کثیف عالم

 

اگر ایشان به دلیل ناخوش احوالی و برخورد احساسی این ویدئو رو‌گذاشتن خودشون مقصرن و حتمن در دادگاه اعاده حیثیت میشه و باید پاسخ بدن و باید در همین صفحه شخصی ایشان عذرخواهی کنند بابت تمام دروغها و‌ تشویش اذهان علیه بنده ایشان باید پاسخگو باشند. البته از همین الان من بخشیدم ایشان را. اگر هم دادگاه من را متهم کرد گردن من از مو باریک تر فقط و فقط قانون قانون و قانون

 

امیدوارم حال مادر بچه خوب باشه و‌نگران نباشه هم تلفن هست هم ویدئو کال هست

 

اصلن شرایط بغرنجی وجود نداره

 

بهترین و شادترین لحظات زندگیشو سوفیا داره میگذرونه و چهارم فروردین‌پیش مادرشه.

 

به شرف و احترام همه مادران از سمت من کل اتفاق همینه

 

بازم عرض میکنم به احترام سوفیا و آبروی مادرش چیزهایی هست که من سکوت میکنم . البته که مادر سوفیا نجیب و خانوم هستن و در تمام مدت زندگیمون متعهد و وفادار بودند. مشکلات ما چیزهای دیگری بود که اصلن صلاح نیست اینجا گفته بشه.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------