۳۰ قسمت «کلاه قرمزی» برای سال 94



اخبار,اخبار فرهنگی ,کلاه قرمزی

 

اخبار فرهنگی - قسمت «کلاه قرمزی» برای سال 94

همزمان با بازدید مدیران شبکه ۲ از پشت صحنه سریال رمضانی «فاخته» جزئیاتی در خصوص ویژه برنامه‌های آتی این شبکه از جمله بسته شدن قرارداد ساخت ۳۰ قسمت از مجموع کلاه قرمزی اعلام شد و ثریا قاسمی بازیگر پیشکسوت تلویزیون نیز از شتابزدگی سریال‌ها گلایه کرد.

صبح امروز سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۹۳ علی بخشی‌زاده مدیر شبکه دو سیما، علی زارعان مدیر گروه کودک، مهدی کریمی مدیر گروه فیلم‌های تلویزیونی، محسن همتی‌نژاد مدیر تامین برنامه و جمعی از اهالی شبکه ۲سیما از پشت صحنه سریال رمضانی «فاخته» به کارگردانی محمود معظمی و تهیه کنندگی داور قچاق در کاشانک بازدید کردند.

در این بازدید ثریا قاسمی که یکی از نقش‌های اصلی سریال را بازی می‌کند مقابل دوربین رفت و عبدالرضا اکبری، فرخ نعمتی، شهرام عبدلی، جلیل فرجاد، حریم نوروزی، فریبا نادری، کمند امیرسلیمانی، نسیم ستوده و ... از دیگر بازیگران حاضر در این لوکیشن بودند. عوامل پشت صحنه سریال از جمله تصویربردار و صدابردار و احمد حامد نویسنده نیز در صحنه بودند.

بخشی زاده در این بازدید در جمع خبرنگاران از تصویب ساخت ۳۰ قسمت از مجموعه «کلاه قرمزی» برای سال ۹۴ خبر داد و در خصوص ادامه پخش آگهی در برنامه‌های کودک توضیحاتی ارایه کرد.

وی همچنین در خصوص ویژه برنامه‌های ماه رمضان شبکه ۲ سیما توضیح داد و با عوامل سریال نیز به گفتگو پرداخت.

ثریا قاسمی در جمع صمیمی مدیران شبکه ۲ گلایه‌هایی مطرح کرد و گفت: نمی‌دانم چرا همیشه مناسبت‌هایی چون ماه رمضان و نوروز از یاد می‌روند. سال‌ها است در این خصوص با مدیران تلویزیون گفتگو می‌کنیم اما سازمان صدا و سیما در ۵۰ سال اخیر که من با آن‌ها همکاری کردم همواره در آخرین لحظات سرنوشت آثار را مشخص می‌کنند.

وی ادامه داد: ما هر کدام هر شب بیش از ۳-۴ ساعت نمی‌خوابیم. اواخر شب به خانه می‌رویم و صبح زود سر صحنه می‌آییم و در عین حال تلاش می‌کنیم خستگی بر ما غالب نشود بنابراین فشرده و سخت کار می‌کنیم. باید به عوامل این سریال خسته نباشید گفت.

قاسمی در پایان تاکید کرد: در این روزها پیش آمده که ما ۱۸ تا ۲۰ ساعت کار کرده‌ایم. در تمام این سال‌ها مدیران همیشه دیر دستور برای انجام کار صادر کرده‌اند. امیدوارم پول‌ها زودتر به حساب تهیه کننده‌ها ریخته شود و اقساط به موقع داده شود تا ما با انگیزه بیشتری کار خود را ادامه دهیم.

در این بازدید خبرنگاران رسانه‌های گوناگون با مدیران و هنرمندان حاضر به گفتگو پرداختند و سکانس‌هایی از سریال نیز ضبط شد.
اخبار فرهنگی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------