آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

درخواست یک مجله پرتیراژ گردشگری در جهان از روحانی



درخواست مجله‌ی گردشگری از روحانی ,رییس‌جمهور ایران

درخواست یک مجله پرتیراژ گردشگری در جهان از روحانی

مجله‌ی گردشگری «Condé Nast» چاپ آمریکا، در آستانه‌ی سفر رییس‌جمهور ایران به نیویورک، درخواست مصاحبه‌ای تخصصی را در زمینه‌ی گردشگری از حسن روحانی کرده است.

 این نخستین‌بار است که یک نشریه‌ی بین‌المللی گردشگری از مقامات ایرانی در این سطح، درخواست می‌کند تا مشخصا درباره‌ی موضوع گردشگری و نقش ایران در این زمینه گفت‌وگو کند. انگیزه‌ی این نشریه آمریکایی برای انجام این گفت‌وگو، طبق آنچه در نامه‌ی درخواست رسمی خود نوشته، اظهارات و تأکیدهای حسن روحانی درباره‌ی توسعه‌ی گردشگری و همچنین ایجاد اشتغال برای چهارمیلیون نفر ایرانی از طریق این صنعت است.

این درخواست در حالی مطرح شده که حسن روحانی به‌تازگی مقاله‌ای را درباره‌ی سیاست‌ خارجی ایران در روزنامه‌ی آمریکایی «واشنگتن‌پست» چاپ کرده است. این نشریه‌ی تخصصی گردشگری نیز با توجه به رویکردها و صحبت‌های اخیر رییس‌جمهور ایران، با ارسال تقاضایی برای انجام گفت‌وگو در زمینه‌ی گردشگری با هدف شفاف‌سازی درباره‌ی تعاملات و روابط گردشگری ایران و آمریکا، فرصت را مناسب دانسته است.

مجله‌ی گردشگری «Condé Nast» که در این درخواست‌، خود را بزرگ‌ترین مجله‌ی گردشگری در جهان معرفی کرده، از رییس‌جمهور ایران خواسته است تا درباره‌ی نقش ایران در جهان و علاقه‌مندی برای گسترش گردشگری در ایران به‌عنوان راهی به‌منظور ایجاد اشتغال برای چهارمیلیون نفر، مصاحبه‌ای داشته باشد.

این مجله همچنین اعلام کرده است، گردشگری را به‌عنوان ابزاری مهم برای توسعه و درک فرهنگ بین‌ ملت‌ها می‌داند، بنابراین برای شنیدن عقاید و تفکرات رییس‌جمهور ایران با توجه به اظهارات‌شان درباره‌ی گردشگری، مشتاق است.

«Condé Nast» همچنین پیشنهاد داده است تا با اعزام روزنامه‌نگاری به ایران، سفرنامه‌ای درباره‌ی گردشگری این کشور به نگارش درآید.

این مجله‌ی گردشگری در سال 1987 میلادی در نیویورک آمریکا انتشارش را آغاز کرد و در حال حاضر، با داشتن حدود 810هزار شمارگان، رقمی نزدیک به نشریه‌ی معتبر نشنال جئوگرافیک با حدود 880هزار شمارگان و همچنین سه‌میلیون خواننده، یکی از پرتیراژترین نشریات گردشگری جهان به‌شمار می‌آید. نسخه‌ی مجزای این مجله با مطالب و طراحی متفاوت در لندن نیز چاپ می‌شود. /ايسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------