آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

معرفی پنج ساز ارزان قیمت برای همه



بدون شک بسیاری از ما با شنیدن صدای ساز‌های مختلف موسیقی، رویای نواختن آن را با خود مرور می ‌کنیم. فراگیری موسیقی میتواند یکی از فعالیت‌های با ارزش هر شخص در طول زندگیش باشد. حال شاید این سوال پیش آید که برای ورود به دنیای موسیقی، کدام نوع ساز موسیقی برای من بهتر است؟

 

پاسخ این سوال به عوامل زیادی نظیر ترجیحات موسیقایی هر فرد، میزان بودجه ‌ی در دسترس، فضایی که هر ساز اشغال می‌ کند و قابلیت حمل و نقل آسان ساز بستگی دارد. حال در اینجا می خواهیم چند نمونه ساز که سازهای جالب و منحصر به فردی هستند را به شما معرفی کنیم و نکته ی مهم در معرفی آنها، برخورداری از قیمت مناسب و ارزان آنها است، با ما همراه باشید...

 

معرفی ساز های ارزان قیمت,انواع ساز,قیمت انواع سازها

ساز کالیمبا

 

ساز کالیمبا

کالیمبا، از سازهای قدیمی افریقا است که به نام پیانوی آفریقایی آن را نیز میشناسند. قدمتی چند هزار ساله دارد و توسط هیو تریسی موسیقیدان انگلیسی به جهان معرفی شد. در زمان های دور به جای تیغه های فلزی امروزی از نی بامبو برای تولید صدا استفاده میکردند.

 

برای مشاهده انواع ساز کالیمبا به همراه قیمت کلیک کنید: قیمت کالیمبا

 

عملکرد این ساز آفریقایی بدین صورت است که از نیروی مغناطیس و آهنربا برای تولید صدا استفاده می کند. بدین معنی که این ساز توسط یک یا چند تیغه یا زبانه از جنس فلز یا دیگر آلیاژهای فلزی ساخته شده است که یک سر آن ها به بنده ی چوبی ساز متصل شده است و سر دیگر آن آزاد میباشد.

 

و نوزانده برای تولید صدا باید به تیغه های فلزی آن زخمه بزند. سازهای تیغه اى lamellaphones، خانواده ‌ای از خود صداهای زخمه‌ ای هستند. که در آن‌ ها با ارتعاش یک یا چند تیغه صدا تولید می ‌شود.

 

نواختن این ساز سرگرم کننده است. باعث آرامش درونی و یا همان مدیتیشن نیز می شود. همچنین می توانید با این ساز پیچیده ترین آهنگ ها را فرا گیرید و به اجرا در آورید چرا که علاوه بر درک ذهنی، به درک فیزیکی نسبت به این ساز میرسید.

 

ساز کاخن

معرفی ساز های ارزان قیمت,انواع ساز,قیمت انواع سازها

خرید ساز کاخن

 

کاخون یا کاخُن نوعی ساز کوبه ‌ای، اسپانیایی است به معنی جعبه، صندوق یا صندوقچه که قدمت زیادی ندارد و تاریخچه پیدایش آن کم است. در ابتدا کولی‌ های اسپانیایی به همراه رقص و آواز و عضو جدا نشدنی موسیقی فلامنکو یعنی گیتار، بر روی جعبه ‌های میوه ریتم اجرا می ‌کردند که به مرور زمان حالت ساز گونه به خود گرفت و به کاخن امروزی تبدیل شد.

 

برای مشاهده انواع مدل های کاخن به همراه قیمت کلیک کنید: قیمت کاخن

 

کاخن از اواخر قرن هجدهم میلادی، توسط آفرو-پرویی ‌ها مورد استفاده قرار می ‌گرفت. بردگان غرب و مرکز آفریقا که به آمریکا آورده شدند، اصیل ‌ترین وارثان کاخن هستند.

 

نواختن کاخن بدین گونه است، که بر روی آن می‌ نشینید و با ضربات کف دست و انگشتان که بر روی صفحه جلویی و صفحات کنار و بالای ساز می‌کوبید، باعث تولید صدایی دلنشین می شوید.

 

پیانو رولی

معرفی ساز های ارزان قیمت,انواع ساز,قیمت انواع سازها

پیانو رولی یاماها

 

پیانو به عنوان یکی از سازهای پرطرفدار همیشه مورد توجه علاقه مندان به موسیقی بوده و هست، اما نکته ی موجود درباره ی این ساز، گران بودن آن است که باعث شده تا بسیاری از علاقه مندان این ساز نتوانند از آن استفاده کنند. به همین دلیل، به تازگی نوعی شبیه ساز پیانو، تولید و روانه بازار شده است که علاوه بر داشتن خصوصیات پیانو، دارای صدا و ریتم های مختلف نیز می باشد و از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

 

پیانوی رولی؛ یک پیانوی کاملا حرفه ای برای علاقمندان به یادگیری پیانو و آموزشگاههای موسیقی نمی باشد. از ویژگی و مشخصات آن میتوان به طراحی بسیار زیبای آن اشاره نمود، بطوریکه هر کجا آنرا پهن کنید اطرافیان و بینندگان به این باور خواهند رسید که این یک پیانو حرفه ای است. همچنین این ساز دارای قابلیت ضبط صدا برای شنیدن آنچه نواخته ‌اید می ‌باشد.

 

میتوانید به راحتی آنرا در کیف خود جا داده و همه جا با خود ببرید. بنابراین میتواند بهترین و مناسب‌ ترین هدیه برای علاقه مندان به ساز پیانو باشد.

 

ساز دهنی

سازدهنی یا هارمونیکاHarmonica  جزو سازهای بادی است و در خانوادهٔ سازهای زبانه آزاد قرار می‌ گیرد. تولید صوت در این نوع سازها نتیجه ارتعاش یک زبانه از جنس فلز است که تنها یک سر آن به بدنه ساز متصل شده و انتهای دیگرش می ‌تواند آزادانه حرکت کند. به ارتعاش درآمدن این زبانه ‌ها در اثر عبور جریان هوا، موجب تولید صدای ساز می ‌شود. از سایر سازهای این خانواده می ‌توان ملودیکا Melodica، کنسرتینا Concertina  و آکاردئونAccordion  را نام برد.

 

از انواع اصلی سازدهنی میتوان: هارمونیکای دیاتونیک Diatonic، هارمونیکای کروماتیکChromatic  را نام برد.

 

گیتار پارسی

گیتار پارسیParsi  از سری گیتارهای خوش‌ ساخت ایرانی است که قیمت مناسبی دارد و با توجه به تنوع کم از کیفیت خوبی برخوردارند. گیتارهای کلاسیک پارسی اغلب مناسب استفاده‌ ی نوازنده‌ های نوآموز و مبتدی هستند که می‌ تواند سبک‌ های مختلف پاپ و کلاسیک را با آن تمرین کنند.

 

قیمت گیتارهای کلاسیک پارسی نیز با توجه به جنس صفحه رویی که چوب صنوبر است و صفحات پشتی و کناری که از چوب ماهون است و همچنین فرت های فلزی به کار رفته در آن، مقرون به صرفه است.

 

خریدی مناسب و رضایت بخش از فروشگاه آلیک موزیک با قیمت های ارزان

فروش انواع سازهای معرفی شده با مناسب ترین قیمت در فروشگاه موسیقی آلیک Alik؛ معتبرترین فروشگاه پخش کننده ی انواع ادوات موسیقی از جمله کالیمبا، کاخن، پیانو رولی، سازدهنی و گیتار پارسی آن هم با امکان خرید حضوری، تلفنی و اینترنتی. سازهای معرفی شده در این راهنما را میتوانید با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از فروشگاه آلیک موزیک خریداری نمایید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024