آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

رایان گاسلینگ، طرفداران رایان رینولدز را ناامید می‌کند



 

رایان گاسلینگ، طرفداران رایان رینولدز را ناامید می‌کند

 

بسیاری از طرفداران رایان رینولدز، رایان گاسلینگ را با بازیگر محبوبشان اشتباه می گیرند.

رایان گاسلینگ گفت: "این اتفاق برای من خیلی پیش می آید. من فکر می کنم این اشتباه بخاطر این رخ می دهد که هردوی ما کانادایی هستیم. تعداد دفعاتی که این اشتباه پیش آمده است آنقدر زیاد است که نمی توانم بشمارم. مردم پیش من می آیند و از من می پرسند، "آیا تو رایان هستی؟" و من پاسخ می دهم: "بله". بعد از من می پرسند که آیا می توانم با آنها یک عکس بگیرم؟ سپس با من عکس می گیرند و وقتی متوجه می شوند که من رایان رینولدز نیستم، کاملا" می توانم ناامیدی را در چهره هایشان ببینم."

اگرچه این دو بازیگر هر دو جذاب و خوش تیپ هستند و هر دو موهای بلوند دارند اما رایان گاسلینگ معتقد است این اشتباه بخاطر اینکه هر دوی آنها در کانادا بزرگ شده اند، رخ می دهد.

اگرچه او کانادا را خیلی دوست دارد اما هوای سرد این کشور و یک اتفاق عجیب وغریب باعث شد که به محض اینکه به سن قانونی رسید و توانست گواهینامه رانندگی اش را بگیرد به آمریکا بیاید و این کشور را برای زندگی کردن انتخاب کند.

"من کانادا را خیلی دوست دارم و خیلی خوشحالم که در این کشور بزرگ شده ام. به نظر من کانادا جای بسیار خوبی برای بزرگ شدن و رشد کردن است شاید بخاطر اینکه من در آنجا بزرگ شده ام چنین نظری دارم. کانادا یک کشور چند ملیتی و چند فرهنگی است."

این کشور، سیستم آموزشی و بهداشتی بسیار خوبی دارد و به همین دلیل جای بسیار مناسبی برای متولد شدن و رشد کردن است. اگرچه آب و هوای این کشور خیلی سرد است و من بخوبی بیاد دارم که وقتی ۸ ساله بودم و به مدرسه می رفتم در راه مدرسه یک گربه یخ زده دیدم. من آن گربه را برداشتم و به درخت کوبیدم."

هوا آنقدر سر بود که گربه بیچاره به یک تکه یخ تبدیل شده بود. در همین زمان بود که با خودم فکر کردم این اصلا" معقولانه و درست نیست. من به محض اینکه بتوانم گواهینامه بگیرم به کالیفرنیا می روم و همین کار را هم کردم."... /   aftabir.com

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------