درگیری در پشت صحنه سریال نوروزی شبکه تهران!



سریال هفت سین,بازیگران سریال هفت سین,زمان پخش سریال هفت سین

درگیری در پشت صحنه سریال نوروزی شبکه تهران!
مجموعه ای که در پشت صحنه آن اتفاقات متعددی روی داده و حتی شنیده شد یکی از بازیگران اصلی آن با کارگردان،یعنی ید ا... صمدی درگیر شده است!

در حالی که پس از جنجال‌های فراوان شبکه تهران سریال «هفت سین»را به عنوان گزینه نوروزی خود معرفی کرد و از حدود یک هفته قبل تصویربرداری کار آغاز شد اما گویا مسائل حاشیه‌ای تازه‌ترین سریال یدالله صمدی پایانی ندارد و اختلافات یکی از بازیگران اصلی با کارگردان و نیمه کار رها کردن نقش از تازه‌ترین اتفاقات است.
گویا این اختلافات آنقدری بالا گرفته که بر اساس آنچه بانی فیلم اعلام کرده حتی بازیگر یاد شده با کارگردان،یعنی ید ا... صمدی درگیر شده است!
در حالی که روابط عمومی این شبکه روز چهارشنبه در اطلاعیه‌ای از حضور فرامرز قریبیان و مهدی‌ فخیم‌زاده به عنوان بازیگران اصلی این سریال خبر داده بود اما بر اساس آخرین اخبار حضور این دو بازیگر تکذیب شده است .
ایسنا با درج این خبر در توضیحات بیشتر آورده است: مهدی فخیم‌زاده پس از یک هفته تصویر‌برداری و رفتن مقابل دوربین، بنا به دلایلی با این سریال خداحافظی و نقشش را نیمه کاره رها کرد.در حال حاضر فردوس کاویانی به جای کاراکتر فخیم‌زاده در نظر گرفته شده است. در حال حاضر سیروس گرجستانی و فردوس کاویانی به عنوان دو نقش اصلی سریال، جایگزین این دو بازیگر می‌شوند.
علاوه بر این، احتمال حضور رضا کیانیان نیز در «هفت‌سین» شبکه تهران می‌رفت که به نظر می‌رسد ایفای نقش او هم منتفی شد. یدالله صمدی در حالی با این مسائل دست و پنجه نرم می‌کند که دو ماه بیشتر به شروع سال جدید نمانده است.
مهران رجبی، جواد عزتی، ستاره اسکندری،‌ محسن افشانی، کیانوش گرامی و سمیرا حسن‌پور از دیگر بازیگرانی هستند که در این سریال 14 قسمتی به ایفای نقش می‌پردازند.
این مجموعه به تهیه کنندگی مجید سرسنگی و سید محمود رضوی تولید خواهد شد و اگر چه گفته می شود از روز 29 اسفند ماه سال جاری روی آنتن می‌رود،اما با توجه به جریان کند تولید آن نمی توان با اطمینان در این باره صحبت کرد..../inn.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------