مهدی سلطانی و اتفاق خوب در «مادرانه»



مهدی سلطانی و اتفاق خوب در «مادرانه»

مهدی سلطانی که این روزها ایفاگر نقش «اردلان» در «مادرانه» است، درباره نقش خود در این سریال و مقایسه آن با نقش‌هایی که پیشتر بازی کرده است، گفت: نقشم در این سریال متفاوت است از این جهت که از یک طبقه اجتماعی متفاوت است‌.

مهدی سلطانی که این روزها ایفاگر نقش «اردلان» در «مادرانه» است، درباره نقش خود در این سریال و مقایسه آن با نقش‌هایی که پیشتر بازی کرده است، گفت: نقشم در این سریال متفاوت است از این جهت که از یک طبقه اجتماعی متفاوت است‌.


او در ادامه‌ی مطلب بالا گفت: شغل این شخصیت کاملا فرق می‌کند روابطش با خانواده‌اش فرق می‌کند همه این ویژگی‌ها باعث می‌شود نقشی که بازی می‌کنم نسبت به نقشی که پیشتر سعید نعمت‌الله در «دیوار» نوشته بود (شخصیت جمیل) متفاوت‌ به نظر برسد.

مهدی سلطانی,مهدی سلطانی ایفاگر نقش اردلان در مادرانه,سریال مادرانه


این بازیگر در عین حال درباره وضعیت سریال «مادرانه» نیز گفت: به لحاظ کیفی آنچه که دیده می‌شود خیلی خوب است اما به لحاظ کمی نیاز به زمان بیشتری داریم تا بتوانیم 30 قسمت را با کیفیت تصویربرداری کنیم.


مهدی سلطانی  درباره همکاری‌اش با سعید نعمت‌الله و جواد افشار توضیح داد: با توجه به اینکه با سعید نعمت الله در سریال «دیوار» هم همکاری داشتم، مطمئن بودم که یک اتفاقی خوبی قرار است حداقل در نویسندگی «مادرانه» بیفتد‌، اما بعد از اینکه وارد کار شدم این اتفاق در مورد کارگردان و سایر عوامل نیز افتاد.
سلطانی همان بازیگر نقش «جمیل» در سریال «دیوار» سیروس مقدم و ایفاگر نقش «مصیب» در سریال «در مسیر زاینده‌رود» به کارگردانی حسن فتحی است.


او درباره‌ی علت حضور کم در سریال‌های تلویزیونی گفت: شرایط مختلفی باید پیش بیاید تا یک بازیگر موفق شود در یک پروژه تصویری‌، سینمایی و یا حتی تئاتر کار کند. بهترین شرایط این است که یک گروه خوب، یک فیلمنامه خوب که نوشته‌ی یک نویسنده خوب است،‌ نقش خوب و قرارداد خوبی کنار هم جمع شود.


این بازیگر درباره‌ی وضعیت سریال‌های تلویزیونی اینگونه می‌گوید: گاهی حساسیت‌ها و تعصبات در صداوسیما آنقدر زیاد می‌شود که حتی پا فراتر از شرعیات می‌رود و آنچه که در سریال‌های صدا و سیما گاهی اوقات دیده می‌شود متفاوت است با آنچه که در جامعه وجود دارد.

مهدی سلطانی,مهدی سلطانی ایفاگر نقش اردلان در مادرانه,سریال مادرانه


سلطانی همچنین درباره‌ی وضعیت سریال‌های تلویزیونی و عملکرد صداوسیما برای مقابله با سریال‌های ماهوار‌ه‌یی، توضیح داد: در حال حاضر که دنیای رسانه روز به روز وسیع‌تر می‌شود، باید بتوانیم رقابت کنیم تا بیننده‌هایمان را از دست ندهیم. در این راستا صداوسیما شعاع خط قرمز‌ها را گسترده‌تر کرده است؛ البته منظور ما این نیست که بیاییم و دست به کارهای غیراخلاقی بزنیم‌، اما گاهی حساسیت‌ها و تعصبات در صدا و سیما آنقدر زیاد می‌شود که حتی پا خیلی فراتر از شرعیات می‌رود؛ این مساله را باید درست کنیم.

این بازیگر در عین حال با اشاره به این مطلب که صدا و سیما چون می‌خواهد وظیفه‌ی تبلیغی داشته باشد و کار خود را به نحو احسن انجم دهد، گاه فراتر از شرعیات می‌رود، گفت: شاید یکی از علت‌ها هم به خاطر کسانی است که در زمینه‌ی شرعیات کار می‌کنند؛ به همین دلیل آنچه که در جامعه دیده می‌شود با آنچه که در صدا و سیما گاهی دیده می‌شود متفاوت است و آنقدر مراعات زیاد است که دیگر تصویری از جامعه در سریال‌ها دیده نمی‌شود؛ شاید علت اینکه مردم نسبت به برخی سریال‌های واکنش خوبی ندارند و جذبشان نمی‌کند، همین باشد..../bartarinha.ir

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------