جورج کلونی به سراغ «دپارتمان» رفت/ کارگردانی سریال سیاسی



جورج کلونی ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
جورج کلونی برای ساخت یک سریال سیاسی با عنوان «دپارتمان» دوباره روی صندلی کارگردانی می‌نشیند. 

به گزارش  مهر به نقل از ورایتی، شبکه شوتایم دستور ساخت سریالی با عنوان «دپارتمان» را داده که به کارگردانی جورج کلونی ساخته می‌شود.

 

کلونی همراه گرانت هسلوف از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هم هستند که با اقتباس از یک سریال فرانسوی با عنوان «دفتر افسانه‌ها» ساخته می‌شود.

 

کریس مک‌کارتی مدیرعامل شوتایم گفته «دپارتمان» بر اساس سریال جذاب و موفق «دفتر افسانه‌ها» ساخته می‌شود و از سنت «هوملند» یکی از مجبوب‌ترین سریال‌های شوتایم پیروی می‌کند و همچنان به دنبال تصویری عمیق‌تر از دنیای دسیسه‌های سیاسی و شخصیت‌های پیچیده خواهد بود که علیه مردم و جهان مبارزه می‌کنند.

 

داستان سریال فرانسوی «دفتر افسانه‌ها» با تمرکز بر زندگی روزمره و ماموریت‌های ماموران سرویس امنیت خارجی فرانسه شکل گرفته و درباره آموزش و سازمان‌دهی ماموران تحت پوشش در ماموریت‌های طولانی مدت است که سال‌ها با هویت جعلی زندگی می‌کنند و سعی دارند تا منابع خوب اطلاعاتی را جذب کنند.

 

این سریال فرانسوی را اریک روشان ساخت و اولین بار سال ۲۰۱۵ پخش آن شروع شد و تاکنون ۵ فصل آن روی آنتن رفته است.

 

تهیه‌کنندگان آمریکایی سریال جدید را در سطحی بالاتر خوانده‌اند و قصد دارند یک داستان جاسوسی بین‌المللی جدید و پرمخاطب خلق کنند که در محیط ژئوپولیتیک پیچیده امروزی شکل می‌گیرد.

 

قرار است تولید این سریال اواخر امسال (۲۰۲۳) شروع شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------