وس اندرسون در «استروید سیتی» در جستجوی معنای زندگی است



وس اندرسون  ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
وس اندرسون با فیلم جدیدش که پر است از بازیگران سرشناس، به دنبال معنای زندگی از طریق مراقبه‌ای شاعرانه بوده است. 

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، «شهر سیارک‌ها» یا «استروید سیتی» جدیدترین فیلم وس اندرسون توسط استودیو فوکوس فیچرز اکران می‌شود.

 

به این ترتیب اندرسون بار دیگر با کمپانی‌ای هم‌راهی می‌کند که اولین فیلم مشهور وی یعنی «پادشاهی طلوع ماه» را سال ۲۰۱۲ را منتشر کرده بود.

 

اندرسون که هم کارگردان و هم نویسنده و تهیه‌کننده این فیلم است، داستان آن را با همکاری رومن کاپولا نوشته است.

 

فیلمبرداری این فیلم تابستان سال ۲۰۲۱ در اسپانیا انجام شد اما تاکنون توضیحی درباره آن ارایه نشده بود. در توضیح داستان این فیلم از آن به عنوان مراقبه‌ای شاعرانه در معنای زندگی یاد شده است. داستان فیلم درباره یک شهر کویری خیالی در آمریکای سال ۱۹۵۵ است. برگزاری یک همایش نجوم در این شهر موجب می‌شود تا دانشجویان و والدین ‌آن‌ها برای یک رقابت علمی، استراحت و تفریح از سراسر کشور به این شهر بیایند.

 

در این فیلم که پر است از بازیگران سرشناس تام هنکس و مارگو رابی برای اولین بار در برابر دوربین وس اندرسون ظاهر شده‌اند. جیسون شوارتزمن، اسکارلت جوهانسون، جفری رایت، تیلدا سویینتون، برایان کرانستون، ادوارد نورتن، آدرین برودی، لیو شرایبر، هوپ دیویس، مایا هاوک، استیون پارک، استیو کارل، مت دیلن، ویلم دفو، ایتن لی و بیل موری دیگر بازیگران فیلم هستند.

 

بیل موری سال پیش اولین بار نام این فیلم را فاش کرد. این فیلم دهمین فیلمی است که در آن بیل موری با اندرسون همکاری کرده است.

 

اندرسون با فیلم «گزارش فرانسوی» در جشنواره کن ۲۰۲۱ حضور داشت.

 

در حالی که احتمال آن هست که وی با «استروید سیتی» در جشنواره ونیز امسال دیده شود، او اکنون در حال کار کردن روی پروژه جدیدش است. او پس از «آقای فاکس شگفت‌انگیز» در سال ۲۰۰۹، یکی دیگر از آثار رولد دال را برای اقتباس انتخاب کرده تا این بار به صورت فیلم زنده بسازد. «داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر» با بازی بندیکت کامبربچ، رالف فاینس، دیو پاتل، بن کینگزلی و ریچارد آیود فیلم بعدی وس اندرسون است که آن را برای نتفلیکس در دست ساخت دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------