محمدرضا فروتن و داستانی تازه از عشق و خیانت | زمان دقیق پخش سریال اعلام شد



محمدرضا فروتن  ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
تهیه‌کننده فیلم‌های «آه سرد»، «درب» و «چرا گریه نمی‌کنی؟» با ارائه توضیحی درباره زمان‌بندی اکران این فیلم‌ها از پخش سریال «عقرب عاشق» با بازی محمدرضا فروتن در شبکه نمایش خانگی از تیرماه خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین رضا محقق درباره اکران عمومی فیلم‌هایی که در جشنواره فجر رونمایی کرده بود، با توجه به رونق نسبی این روزهای سینما بیان کرد: اکران فیلم «درب» ساخته هادی محقق در فرانسه آغاز شده و باید تمام شود تا بعد در سینمای ایران روی پرده رود. فیلم «آه سرد «» به کارگردانی ناهید عزیزی نیز فعلا در تدارک برای شرکت در جشنواره‌های خارجی است و پس از پایان این مسیر، آن را هم به اکران عمومی می‌رسانیم.

 

او با اشاره به فیلم «چرا گریه نمی‌کنی؟» به کارگردانی علیرضا معتمدی که در جشنواره فجر دچار حاشیه‌هایی نیز شد، ادامه داد: فعلاً تمایلی به اکران این فیلم در شرایط حال حاضر ندارم.

 

وی درباره چرایی این عدم تمایل و ارتباط آن به حاشیه‌های پیش آمده توضیح داد: حواشی فیلم انگیزه‌های لازم را از من گرفت ولی واقعیت این است که جدا از این موضوع هم فعلا شرایط برای اکران مهیا نیست. چون الان چند فیلم طنز در چرخه اکران هستند و هر فیلمی در کنار این‌ها قرار بگیرد، دیده نمی‌شود. باید ببینیم چیدمان فیلم‌ها در تابستان چه خواهد بود و اگر قرار باشد باز هم چند فیلم کمدی همزمان اکران شوند و بقیه تحت فشار قرار بگیرند ارزش کار از بین می‌رود. البته «چرا گریه نمی‌کنی؟» از آن نوع فیلم‌هایی است که می‌توان به گیشه آن امیدوار بود.

 

محقق درباره اینکه سراغ ساخت فیلم جدیدی نرفته است؟ ‌ گفت: قصد ساخت فیلم دارم ولی طرح سینمایی چشمگیری ندیدم؛ فعلا سریال «عقرب عاشق» را به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده برای پخش شبکه نمایش خانگی آماده می‌کنم که دو سال قبل ساخته شده و از نظر جلوه‌های ویژه اثری جدید در این شبکه خواهد بود. «عقرب عاشق» با بازی محمدرضا فروتن، شقایق فراهانی، آرمان درویش، متین ستوده، سیاوش خیرابی، رضا بهبودی، حسین پاکدل و آتنه فقیه نصیری داستانی سورئال از عشق و خیانت و مسائل اجتماعی دارد و از اول تیرماه از شبکه نمایش خانگی نمایش داده می‌شود. به جز آن در حال رایزنی برای ساخت سریال «بازی کثیف» هستم که فعلا در مرحله نگارش است و کارگردان آن هنوز قطعی نشده است.  

 

وی در پایان درباره فعالیت در سینما و شبکه نمایش خانگی و سریال‌سازی بیان کرد: سینما و شبکه نمایش خانگی هر کدام رسالتی جداگانه دارند. در شبکه نمایش خانگی ممکن است اثری با فرمت تلویزیون ساخته شود و کسی دیگر، سریالی در حد یک اثر سینمایی بسازد. من قصد نداشتم ازابتدا وارد عرصه تولید سریال‌های شبکه نمایش خانگی شوم چون دوستان مشغول کار بودند مگر اینکه بتوانم کاری جدید ارائه کنم که حرفی برای گفتن داشته باشد.

 

وی تصریح کرد: شبکه نمایش خانگی بستری است که خانواده‌ها به هر شکل با آن در ارتباط هستند ولی شرایط کنونی سینما نیازمند تولید فیلم‌های چشم‌گیر است نه اینکه به هر نحوی فیلم ساخته شود. زمانی می‌گفتند کسی به سینما نمی‌رود و اگر بلیت سینما هم گران شود تعداد مخاطبان کاهش بیشتری پیدا می‌کند اما وضعیت فروش امروز گیشه سینماها و حدود پنج میلیون تماشاگر در مدت کمتر از سه ماه، نشان می‌دهد که مردم از سینما استقبال ‌می کنند به شرط آنکه فیلمی روی پرده باشد که حال‌شان را خوب کند، در آن صورت هم وقت می‌گذارند و هم هزینه می‌کنند. البته این حال خوب صرفا از یک فیلم کمدی به دست نمی‌آید؛ تماشاگران ما به‌روز هستند و باید خوراکی به آن‌ها داده شود که دارای کیفیتی قانع‌کننده باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------