آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

مادران مشهور هالیوود که دختران شان شباهت زیادی به آن ها دارند



 مادران مشهور هالیوود ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

فرزندان سلبریتی ها همواره مورد توجهی ویژه قرار دارند و اگر شباهت چشمگیری هم میان آن ها و والدین مشهورشان وجود داشته باشد این توجه بیشتر خواهد شد. دختران بعضی از ستارگان زن هم علاوه بر اینکه شباهت زیادی به مادران مشهور خود دارند، همچون آن ها در صنعت سرگرمی مشغول کار شده اند.

 

سیندی کرافورد و کایا گربر

 مادران مشهور هالیوود ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

کایا گربر همچون مادرش سیندی کرافورد یک مدل موفق است. او چهره ی تبلیغاتی برندهای مشهور زیادی، از جمله ورساچه، کالوین کلاین، ایو سن لوران، شنل و لویی ویتون بوده است.

 

کایا تجربه ی بازیگری هم دارد و در یکی از قسمت های سریال مشهور «داستان ترسناک آمریکایی» (American Horror Story) حضور داشته است.

 

کایا شباهت زیادی به مادر خود دارد. او در سال ۲۰۱۹ در مصاحبه ای در اینباره گفت: «از روز اولی که وارد صنعت مدلینگ شدم خیلی وقت ها آدم ها از شباهت من به مادرم جا می خوردند. قبلاً خودم اصلاً متوجه شباهت مان نبودم ولی حالا وقتی عکسی از خودمان می بینم باید یک لحظه فکر کنم تا بفهمم خودم هستم یا مادرم.»

 

یولاندا حدید و جیجی حدید

 مادران مشهور هالیوود ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
 

جیجی حدید چهره اش را از مادر مدلش که در ریالیتی شوی Real Housewives of Beverly Hills نیز حضور داشت، به ارث برده است.

 

جیجی کار مدلینگ را از کودکی آغاز کرد. از آن زمان تصویر او بر روی جلد بیش از ۲۰ شماره از نشریه ی ووگ رفته است. جیجی پیش از آنکه به طور تمام وقت به کار مدلینگ مشغول شود، در دانشگاه روانشناسی جنایی خوانده بود.

 

وقتی یولاندا برای شرکت در ریالیتی شوی Real Housewives of Beverly Hills ثبت نام کرد، جیجی به دبیرستان می رفت. مادر جیجی در ۳ فصل از این ریالیتی شوی پربیننده حضور داشت تا اینکه در سال ۲۰۱۶ این برنامه را ترک کرد.

 

مدونا و لوردس لئون

 مادران مشهور هالیوود ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
 

مدونا و دختر مدلش لوردس لئون که حاصل رابطه ی ملکه ی پاپ با بازیگری کوبایی به نام کارلوس لئون است، با همکاری یکدیگر یک لاین لباس به نام Material Girl عرضه کردند که بر اساس سبک پوششی مدونا در دهه ی ۱۹۸۰ طراحی شده و نامش را از یکی از قطعات مدونا به همین نام گرفته بود.

 

لوردس در سال ۲۰۲۱ در مصاحبه ای درباره ی رابطه ی خود با مادر مشهورش گفت که مدونا مادر بسیار کنترل گری است.

 

لوردس همچنین گفت: «در خانواده ی ما خبری از هیچ نوع کمک ویژه ای نیست. طبیعتاً من با امتیازات زیادی بزرگ شدم. انکارش نمی کنم. ولی فکر می کنم مادرم دیده بود که بچه های آدم های معروف چطور بودند و تصمیم گرفته بود بچه های خودش آنطور نباشند.»

 

لیزا بونت و زویی کراویتز

 مادران مشهور هالیوود ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
 

لیزا بونت و زویی کروایتز مانند خواهران دوقلو هستند.

 

با وجود مادر بازیگری همچون لیزا بونت و پدر موزیسینی همچون لنی کروایتز، بازیگر و خواننده شدن دختر آن ها زویی کراویتز تعجبی ندارد.

 

زویی که در سال ۲۰۲۲ در فیلم «بتمن» (The Batman) در نقش زن گربه ای حضور داشت، هم با گروه موسیقی خود به نام Lolawolf و هم به صورت مستقل قطعاتی را منتشر کرده است.

 

جولیان مور و لیو فرویندلیش

 مادران مشهور هالیوود ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
 

لیو فرویندلیش نسخه ی کوچک مادر اسکار گرفته ی خود جولیان مور است.

 

فرویندلیش در سال ۲۰۲۰ در فیلم «بعد از عروسی» (After the Wedding) که مادرش بازیگر آن و پدرش بارت فرویندلیش کارگردان آن بود، به عنوان دستیار تهیه کننده حضور داشت.

 

بارت فرویندلیش در سال ۲۰۱۹ درباره ی همکاری با دخترش گفته بود: «من و جولیان بیشتر دوست داریم او پیش مان باشد تا خود او. بهترین قسمت این همکاری این بود که می توانیم دائماً کنار هم باشیم.»

 

ریس ویترسپون و ایوا فیلیپ 

 مادران مشهور هالیوود ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
 

ایوا فیلیپ بیشتر به خواهر دوقلوی مادرش ریس ویترسپون می ماند تا دختر او.

 

ایوا که حاصل ازدواج ویترسپون و همسر سابقش رایان فیلیپ است، به کار مدلینگ مشغول است و با برندهای مختلف به عنوان مدل همکاری داشته است.

 

شباهت خیره کننده ی ایوا به مادر مشهورش همواره مورد توجه قرار داشته است، با این حال، به گفته ی خودش، برای ادامه دادن راه مادرش خود را تحت فشار نمی بیند.

 

ایوا در سال ۲۰۲۱ در مصاحبه ای گفت: «پدر و مادرم همیشه مرا تشویق کرده اند که مسیری را انتخاب کنم که مناسب من است. آن ها مرا راهنمایی می کنند تا انتخاب هایی بهتری داشته باشم، بهتر از چیزی که احتمالاً خودم می توانم داشته باشم.»

 

دمی مور و رومر ویلیس 

 مادران مشهور هالیوود ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
 

رومر ویلیس، دختر دمی مور و بروس ویلیس، در دوران کودکی در چندین فیلم به همراه پدر و مادر خود نقش آفرینی کرده است. در سال ۱۹۹۵ او اولین فیلم خود را به همراه مادرش بازی کرد که «حالا و بعد» نام داشت. رومر از آن زمان در چندین فیلم دیگر نیز نقش آفرینی کرده است که فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood) کوئنیتین تارانتینو از جمله ی آن ها است.

 

رومر در چند سریال و برنامه ی تلویزیونی نیز حضور داشته است، از جمله سریال «دروغگوهای کوچک زیبا» (Pretty Little Liars) و برنامه ی «خواننده نقاب دار» (The Masked Singer). او تجربه ی بازیگری در تئاتر را نیز دارد.

 

مریل استریپ و میمی و گریس گامر

 مادران مشهور هالیوود ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
 

میمی و گریس گامر پا جای پای مادر خود، مریل استریپ گذاشته اند و به بازیگری مشغول اند.

 

میمی وقتی در سال ۱۹۸۶ اولین فیلم خود «دلسوختگی» (Heartburn) را به همراه مادرش، جک نیکلسون و جف دنیلز بازی کرد، تنها ۲ سال داشت. جابل آنکه در آن زمان استریپ دختر دیگرش گریس را باردار بود که ۳ دهه بعد در سریال «اتاق خبر» با جف دنیلز همبازی شد.

 

میمی در سریال هایی همچون «همسر خوب» (The Good Wife) و «کاراگاه حقیقی» (True Detective) نقش آفرینی کرده و سریال های «آقای ربات» (Mr. Robot) و «دارای هستی» (Extant) از جمله آثار گریس هستند.

 

ملانی گریفیت و داکوتا جانسون 

 مادران مشهور هالیوود ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
 

داکوتا جانسون دختر ملانی گریفیت، بازیگر مشهور است.

 

داکوتا به دلیل طلاق والدینش از یکدیگر و اعتیاد مادرش به الکل و آرامبخش ها همیشه رابطه ی خوبی با گریفیت نداشته است.

 

او در سال ۲۰۲۲ در فیلم «دختر گمشده» (The Lost Daughter) نقش آفرینی کرد، درامی روانشناسانه درباره ی مادرانگی به کارگردانی مگی جیلنهال. داکوتا همان سال در مصاحبه ای گفت که مادرش ۳ بار این فیلم را تماشا کرده بود اما درباره ی آن با او صحبت نکرده بود.

 

او همچنین گفت: «به نظرم برای بعضی آدم ها بیشتر طول می کشد. فکر می کنم وقتی آماده ی حرف زدن درباره اش با من شود، این کار را خواهد کرد.»

 

بیانسه و بلو آیوی کارتر 

 مادران مشهور هالیوود ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
 

بلو آیوی، دختر بیانسه و جی زی، اولین جایزه ی گرمی خود را در ۹ سالگی برد.

 

قطعه ی Brown Skin Girl بیانسه برای لایو اکشن «شیر شاه» (The Lion King) در سال ۲۰۲۱ برنده ی جایزه گرمی در بخش بهترین موزیک ویدئو شد.

 

بلو آیوی در این اثر با مادرش همکاری داشت. او علاوه بر نقش آفرینی در موزیک ویدئوی این قطعه، در وکال آغازین و پایانی آهنگ هم حضور داشت.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------