آخرین اخبار فرهنگی - هنری

مهدی فرجی ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

تهیه کننده نون خ سریال جدید می‌سازد

مهدی فرجی تهیه کننده سریال «کندو» اظهار امیدواری کرد که این سریال امسال به تولید برسد. به گزارش همشهری آنلاین، مهدی فرجی…

۲ جایزه جشنواره فیلم شانگهای برای ایرانی‌ها



 جشنواره فیلم شانگهای,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
بخش استعدادهای جدید آسیایی در بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای، جایزه بهترین بازیگر زن و فیلمبرداری را به دو چهره ایرانی اعطا کرد. 

به گزارش ایسنا، بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای، فهرست برندگان بخش استعدادهای جدید آسیایی را اعلام کرد و سرور پیروانی برای بازی در فیلم «یک و نیم اسب بخار»  به کارگردانی رسول کاهانی و تهیه‌کنندگی محمود یاوری، جایزه بهترین بازیگر زن را کسب کرد و داوود ملک حسینی نیز برای فیلم «علت مرگ: نامعلوم» ساخته علی زرنگار، برنده جایزه بهترین فیلمبرداری شد.

 

امسال فیلم سینمایی «آزردگان» در اولین نمایش جهانی خود نماینده سینمای ایران در بخش مسابقه اصلی جشنواره شانگهای است و انیمیشن «پسر دلفینی» به کارگردانی محمد خیراندیش هم در بخش انیمیشن بلند جشنواره فیلم شانگهای به روی پرده خواهد رفت.

 

همچنین «دِرب» به کارگردانی هادی محقق، «برادران لیلا» از سعید روستایی، «خرس نیست» به کارگردانی جعفر پناهی و «جنگ جهانی سوم» ساخته هومن سیدی در بخش «Viva La Festival» (زنده باد جشنواره)، فیلم «زالاوا» به کارگردانی ارسلان امیری در بخش «فانتزی نیمه‌شب» (Midnight Fantasy) و «شطرنج باد» به کارگردانی و نویسندگی محمدرضا اصلانی هم در بخش آثار ترمیم‌شده ۴K این جشنواره سینمایی پذیرفته شده بودند.

 

برندگان بخش اصلی رقابتی جام طلایی جشنواره شانگهای فردا (یکشنبه ۲۸ خرداد) معرفی می‌شوند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------