۹ بازیگر که جذابیت آن‌ها باعث شد فراموش نشوند



اگر چه بازیگری شاید یک حرفه رویایی برای بسیاری از ما باشد، اما در واقع بسیار سخت تر از آن چیزی است که تصور می شود، به ویژه با توجه به سیلی از دیالوگ ها که باید با احساسات واقعی ترکیب شده و در تمامی صحنه ها تمرکز و تعهد کاری کامل داشت. 

به گزارش روزیاتو؛ و اگر چه بر کسی پوشیده نیست که بهترین بازیگران نیز گاهی اوقات دیالوگ هایشان را فراموش می کنند، دلیل این امر معمولاً از دست رفتن موقتی و لحظه ای تمرکز نیست. در واقع در بسیاری از موارد، اینکه بازیگران دیالوگ هایشان را فراموش می کنند به این بر می گردد که همبازی های آن ها بیش از حد زیبا و جذاب هستند.

 

این اتفاق اجتناب ناپذیر در شرایطی رخ می دهد که بازیگران با همبازی های بسیار جذابی روبرو شوند که باعث می شود بازیگران نتوانند روی دیالوگ ها و سکانس هایی که باید اجرا کنند تمرکز داشته باشند. برای همه ما پیش آمده که تمرکزمان روی چیزی جذاب باعث شده رشته افکارمان را از دست بدهیم، اتفاقی که برای این بازیگران در هنگام فیلمبرداری رخ داده است. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با ۹ بازیگری آشنا کنیم که جذابیت و زیبایی شان باعث شد همبازی های آن ها دیالوگ هایشان را فراموش کنند.

 

 ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

۹- شارون استون در Last Dance

فیلم درام جنایی Last Dance که در سال ۱۹۹۶ منتشر شد، شارون استون را در نقش سیندی لیگت دارد، زنی که به خاطر دو قتلی که در دوران نوجوانی انجام داده در آستانه اعدام قرار دارد و راب مارو نیز نقش وکیل او را بازی می کند که سخت تلاش دارد زندگی او را نجات دهد. البته فیلم Last Dance چندان فیلم جذاب و برجسته ای نیست و حتی جایزه تمشک طلایی را برای شارون استون نیز در پی داشت اما مارو در کامنتی در شبکه های اجتماعی به مناسبت ۲۵اُمین سالگرد ساخت این فیلم فاش کرده است که در سکانس هایی که او و شارون استون با هم بوده اند کنترل رفتارهایش برایش سخت بوده است.

 

وی در این باره گفته است: «هر روز، چند سانتیمتز با شارون استون فاصله داشتم  و در زیبایی قابل توجه او غرق می شدم، اغلب دیالوگ هایم را فراموش می کردم… کارگردان برجسته بروس برسفورد، که با من همدردی می کرد، کمی با آن لهجه استرالیایی اش سر به سرم می گذاشت و در گوشم می گفت: راب، از فکرش بیا بیرون رفیق». البته این مشکلی نبود که تنها راب مارو با آن مواجه باشد و بسیاری از کسانی که با شارون استون همبازی شده بودند شرایط مشابهی را تجربه کردند.

 

 ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

۸- مدس میکلسن در Hannibal

در تمام طول سریال Hannibal، گیلیان اندرسون بارها در نقش بدلیا دو موریه، روانشناس شخصیت هانیبال لکتر (مدس میکلسن) ظاهر شد و در برخی از فصول بین این دو رابطه عاشقانه به تصویر کشیده شد. در یکی از این سکانس ها، اندرسون چنان در جذابیت چهره مدس میکلسن غرق می شود که دیالوگش را فراموش می کند. بعد از یک بوسه، اندرسون از شخصیت خارج شده و به میکلسن می گوید :«دیالوگی را فراموش کردم؟» و سپس با صدای بلند می خندد. از آنجایی که مدس میکلسن چندین بار به عنوان جذاب ترین مرد در دانمارک انتخاب شده، سخت است که بتوان اندرسون را به خاطر فراموش کردن دیالوگش در سکانس عاشقانه با او سرزنش کرد.

 

 ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

۷- کریس همسوورث در Bad Times At The El Royale

کریس همسوورث در فیلم Bad Times At The El Royale به شکلی بی نقص در نقشی متضاد با دیگر نقش هایش در نقش رهبر یک فرقه مذهبی به نام بیلی لی ظاهر شد، جایی که جذابیت طبیعی و ظاهر وسوسه کننده اش نقش مهمی در تبدیل کردن او به یک شخصیت شرور وسوسه کننده داشتند. و اگر چه داکوتا جانسون نقش شخصیتی را بازی می کند که دلایل خوبی برای تنفر از شخصیت بیلی دارد، جانسون خودش اعتراف کرده که به خاطر جذابیت همسوورث در کنترل دیالوگ ها و حرکاتش در صحنه های رویارویی با وی مشکل داشته، مشکلی که البته تنها منحصر به وی نبوده و برخی دیگر از بازیگران فیلم را نیز دچار خود کرده است.

 

در مصاحبه به مجله ووگ استرالیا، جانسون گفته است: «اوه خدای من، چه مایه حواس پرتی بزرگ… با خودم می گفتم، رفقا با انتخاب او برای این نقش اشتباه بزرگی کرده اید زیرا همه آن چه تاکنون اتفاق افتاده را فراموش خواهند کرد. کریس روی صفحه نمایش ظاهر می شود، بدنش فوق العاده است، باورنکردنی است، چیزی که تماشای آن دیوانه کننده است، و دکمه های پیراهن او کاملاً باز است… هیچ کسی در آن صحنه نمی توانست به چیز دیگری نگاه کند. شوکه کننده بود، نه از لحاظ جذابیت جنسی، به هیچ وجه، بلکه از لحاظ علمی، چطور ممکن است که چنین شکلی داشت؟ دیوانه کننده است!».

 

 ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

۶- جنیفر آنیستون در Friends

جنیفر آنیستون همیشه جذاب و وسوسه کننده بود و در دوران حضور ستاره سازش در سریال Friends، زیبایی او باعث جلب توجه یکی از همبازی های او به شکلی غیرمنتظره شده بود. در جریان مصاحبه ای که اخیراً با درو بریمور داشته، کول اسپروس که در این سریال نقش بن، پسر راس [دیوید شویمر] را بازی می کرد، فاش کرده است که او روی آنیستون کراش داشته و هنگام قرار گرفتن روبروی او بارها با مشکل فراموش کردن دیالوگش مواجه شده است. اسپروس که در آن زمان پسربچه ای بیش نبود، گفته است: «این موضوع باعث شده بود که کار کردن جلوی او برایم بسیار دشوار باشد، باید اعتراف کنم… خیلی تپق می زدم و دیالوگ هایم را فراموش می کردم».

 

در کمال ناباوری، همه بازیگران سریال از این موضوع آگاه بوده و به خاطر آن سر به سرش می گذاشتند: «دیگر بازیگران کمی اذیتم می کردند چون ان را دیده بودند و من همیشه دیالوگ هایم را فراموش می کردم و به او خیره می شدم. حس می کردم که باید کمی بیشتر زبان بدنم را کنترل کنم اما در آن دوران که بچه بودم چنین کاری بسیار دشوار بود… تمام دنیا به جنیفر آنیستون کراش داشتند». کاملاً حق با اوست زیرا زمانی که کول بازی در نقش بن را آغاز کرد تنها هفت سال سن داشت و تمرکز کردن در چنین سنی در برابر بازیگری زیبا مانند جنیفر آنیستون نیز برای هر کسی دشوار است چه برسد به یک پسربچه ۷ ساله.

 

 ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

۵- الیویا وایلد در The Change-Up

در مورد الیویا وایلد در فیلم The Change-Up، نه تنها همبازی او رایان رینولدز از زیبایی خیره کننده وایلد دچار مشکل در به یاد آوردن دیالوگ هایش شده بود بلکه در یکی از سکانس های عاشقانه این دو، شرایط برای او دشوارتر نیز شده بود. رینولدز در برنامه امشب با جی لنو اعتراف کرده است که در این سکانس عاشقانه دیالوگ هایش را فراموش کرده است، سکانسی که علاوه بر ماهیت عاشقانه اش، شوخی وایلد در هنگام فیلمبرداریش نیز کار را برای رینولدز دشوار کرده بود به طوری که خودش می گوید نه تنها دیالوگ آن لحظه بلکه دیالوگ تمام فیلم های دیگرش را نیز فراموش کرده بود.

 

 ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

۴- لی پیس در Miss Pettigrew Lives For A Day

ایمی آدامز در سال ۲۰۰۸ در کمدی رمانتیک Miss Pettigrew Lives For A Day بازی کرد و در شرایی که فکر می کند این او بوده که با زیبایی خیره کننده اش باعث حواس پرتی دیگر بازیگران فیلم شده، موضوع کاملاٌ برعکس بوده است. در این فیلم نقش شریک عشقی او را لی پیس بازی می کند که ظاهراً آنقدر برای ایمی جذاب و خوش قیافه بود که حواس پرتی اش را در پی داشته است حتی زمانی که آن ها مقابل یکدیگر بازی نمی کردند: «لی آن روز فیلمبرداری نداشت و به همین خاطر فقط داشت خوش می گذراند. او بیش از ۱۹۰ سانتیمتر قد دارد و به همین خاطر مرد بلند قدی است و پوتین های گاوچرانی پوشیده بود… به او خیره شده بودم، زیرا او چنین تصویر جذابی از خودش ساخته بود… و کارگردان آمد و من کاملاً در قلمرو تحسین کردن لی بودم… و کارگردان به سراغ او رفت و گفت ممکنه صحنه رو ترک کنی؟ مردانگی تو حواس ایمی را پرت کرده است! من خشکم زده بود!».

 

 ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

۳- ژوزفین لنگفورد در After We Collided

سری فیلم های درام عاشقانه After سریال چندان موفق و محبوبی نبود اما یک سری طرفداران خاص داشت که هر ساله انتظار ساخت دنباله اش را می کشیدند. هنگام تبلیغ دومین فیلم این مجموعه به نام After We Collided، هیرو فاینس تیفین نقش اول مرد فیلم اعتراف کرد که سکانس های عاشقانه متعدد فیلم در کنار ژوزفین لنگفورد باعث شده وی بارها دیالوگ هایش را فراموش کند. وی اعتراف کرده که هنگام فیملبرداری سکانس های عاشقانه خجالت می کشیده، صورتش سرخ می شده و دیالوگ هایش را فراموش می کرده است.

 

 ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

۲- متیو مک کانهی در Serenity

تریلر رزآلود Serenity در سال ۲۰۱۹ به هیچ وجه فیلم خوبی نیست و اگر چه همین خوب نبودن باعث شد متیو مک کانهی و آن هاتاوی در نقش های اصلی فیلم نامزد دریافت جایزه تمشک طلایی شوند، این عدم موفقیت به دلیل نداشتن شیمی جذاب بین شخصیت های این دو در فیلم نبود. هاتاوی فاش کرده است که چنان شیفته ظاهر جذاب مک کانهی شده بود که همیشه هنگام فیلمبرداری سکانس های مشترک با مشکل مواجه می شد. وی در این باره گفته است: «به او نگاه می کردم، کسی چیزی نمی گفت، و با خودم می گفتم این دیالوگ من است. چرا دیالوگم را فراموش کردم؟ چون تو خیلی خوش قیافه ای! تنها به او خیره شده بودم و دیالوگم را فراموش کرده بودم زیرا شبیه مدل عطر بود، که البته بعدها فهمیدم همینطور هم بوده». البته هاتاوی در پایان می گوید که مک کانهی جای برادرش را دارد اما تجربه همبازی شدن این دو نشان داد که لازم نیست طرح های عاشقانه در ذهنتان نسبت به کسی داشته باشید تا جذابیت او باعث حواس پرتی تان در هنگام فیلمبرداری شود.

 

 ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

۱- لیو یی فی در For Love Or Money

و در نهایت، فهرست ما با فیلم درام رمانتیک چینی For Love Or Money به پایان می رسد که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و اقتباسی از رمان ایمی چونگ به همین نام است که در سال ۲۰۰۶ نوشته شده بود. این فیلم ستاره مشهور سینما و تلویزیون کره جنوبی، رین (Rain ) را مقابل لیو یی فی بازیگر مشهور چینی-آمریکایی قرار می دهد، بازیگری که به خاطر بازی در نقش مولان در لایو اکشن اخیر این شخصیت مشهور دیزنی شناخته می شود. در هفته ای که فیلم قرار بود اکران شود، رین فاش کرد که زیبایی همبازی اش باعث شده دیالوگ چینی که سخت برای ادا کردنش تلاش کرده بود را فراموش کند: «وقتی اولین بار یی فی را ملاقات کردم به شدت سراسیمه شدم. تمام دیالوگ های چینی که وقت زیادی صرف حفظ کردنشان کرده و سخت برایشان تمرین کرده بودم به محض اینکه چهره اش را دیدم از یادم رفت…. اما توانستم به سادگی و موفقیت، روز اول فیلمبرداری را با کمک مداوم یی فی به پایان برسانم». به یاد آوردن دیالوگ ها یک چیز است اما وقتی دیالوگ ها در زبانی غیر از زبان مادری بوده و همزمان باید با یک بازیگر بسیار زیبا هم کار کنید، شرایط بسیار دشوارتر می شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------