«زالاوا» از ماه آینده به صورت جهانی پخش می‌شود



 زالاوا,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
پخش جهانی فیلم سینمایی «زالاوا» از ماه آینده در دوازده کشور جهان آغاز می‌شود. 

به گزارش  خبرآنلاین، کمپانی LevelK دانمارک حق پخش جهانی فیلم سینمایی «زالاوا» به کارگردانی ارسلان امیری را در فستیوال فیلم ونیز ۲۰۲۱ خریداری کرده است.

 

این فیلم سینمایی تاکنون در سی و شش جشنواره بین‌المللی شرکت کرده و برای اکران بین‌المللی با دوازده کشور مذاکره نموده است.

 

کمپانی اج اینترتینمنت (Eg Entertainment) حق پخش انحصاری فیلم «زالاوا»، برنده‌ی جایزه‌ی بزرگ هفته‌ی منتقدین ونیز را برای اکران در کشورهای سوئد، استونی، فنلاند و نروژ را بر عهده گرفت.

 

همچنین کمپانی رماین این لایت (Remain in Light) حق پخش انحصاری در هلند، بلژیک و لوکزامبورگ؛ کمپانی کورینث فیلمز (Corinth Films) نیز حق پخش انحصاری در آمریکا و کانادا؛ کمپانی پی تی فالکن (PT.Falkon) حق پخش انحصاری اندونزی را بر عهده دارند.

 

«زالاوا» ،کاندیدای ده جایزه و برنده‌ی سه سیمرغ از جشنواره فیلم فجر، جایزه‌ی فیپرشی جشنواره فیلم‌ ونیز، فانتاستیک فست تگزاس، و فستیوال فیلم دهوک به تهیه‌کنندگی سمیرا و روح‌الله ‌برادری در دو سال گذشته از فیلم‌های محبوب مخاطبان و منتقدین جشنواره فیلم فجر و جشنواره‌های معتبر بین‌المللی چون ونیز، تورنتو، روتردام، گوتنبرگ، کالووی واری و گلاسگو، دهها فستیوال ژانر و هنری از سراسر جهان بوده است.

 

این فیلم داستانی تلفیقی از ژانرهای درام دلهره‌آور، رازآمیز و عاشقانه است با بازی نوید پورفرج، پوریا رحیمی سام و هدی زین‌العابدین که ماجراهای آمدن جن به روستای زالاوا را به تصویر می‌کشد.

 

استوار جوانی که رئیس پاسگاه است گمان می‌کند زالاوایی‌ها به سرشان زده است اما او برای محافظت از روستاییان و دختری که دوست دارد، با جن‌گیر و برخی از اهالی روستا درگیر می‌شود.

 

پخش زالاوا را خانه فیلم برعهده دارد و اکران آن در سینماهای کشور با رشد و رضایت مخاطبان روبرو شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------