خاص‌ترین هنرنمایی لیلا حاتمی در آستانه اکران؟



وزیر ارشاد: به سازمان سینمایی تاکید کردم مشکل فیلم‌هایی که سال‌ها از عدم پخش آنها می‌گذرد حل کنند. 

وزیر فرهنگ و ارشاد روز گذشته برای اولین بار از حل مشکل احتمالی برخی از فیلم‌های توقیفی خبر داد و گفت:«من به سازمان سینمایی تاکید کردم که مشکل فیلمهایی که سالیان سال از عدم پخش آنها می‌گذرد را هم حل کنند و ما کلمه توقیف را کمتر بکار ببریم.

 

عدم پخش به هر دلیلی می‌تواند حل شود. به طور مثال یک موضوعی را رعایت نکردند، اگر وارد گفتگو شوند و آن اشکالات را برطرف کنند قابل حل است. آنهایی که مربوط به ما است، سازمان سینمایی آماده است تا مجددا با عوامل تهیه کننده و فیلم صحبت کنند، مشکل را برطرف کنند تا اثر آماده نمایش شود.»

 

  لیلا حاتمی,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
 

صحبت‌هایی که کاملا شامل حال فیلم «قاتل و وحشی» حمید نعمت‌الله می‌شود. فیلمی که تعدادی از کارشناسان سینمای ایران دیده اند و به اتفاق این فیلم را اثر مهمی در تاریخ سینمای ایران ارزیابی کرده اند. فیلمی که چند سال است در ایران جلوی اکرانش گرفته شده و امسال وقتی در بازار فیلم کن عرضه شد، وزرارت ارشاد با مداخله و تهدید به تنبیه پخش کننده مانع ادامه روند بازاریابی شدید. فیلمی که علت توقیفش این است که لیلا حاتمی با موهای تراشیده شده در آن ایفای نقش می‌کند در حالی که از دورترین سنوات بازی زنها با موهای تراشیده بلامانع بوده و مبانی شرعی در این باره یکسان نیست.

 

در این شرایط مشخص نیست چرا تشکیلات سینمایی هیچ راهی را در مقابل این فیلم باز نمیگذارند و یکی از مهم‌ترین کارگردانان سینمای ایران سه سال است در انتظار روشن شدن تکلیف نمایش فیلمش است.

 

 فیلم‌نیوز 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------