کمند امیرسلیمانی: می‌خواهم کار نیمه‌تمام زهره فکورصبور را تمام کنم



 زهره فکورصبورکمند امیرسلیمانی,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
شنبه ـ پنجم تیرماه ـ رسما اعلام شد که کمند امیرسلیمانی نقش نیمه‌تمام زنده‌یاد زهره فکورصبور را در سریال «بی‌همگان» تمام می‌کند. 

در پی اعلام این خبر، ایسنا درگفت‌وگویی با این بازیگر، علت پذیرش این نقش را جویا شد که امیرسلیمانی گفت: فقط می‌خواهم کار نیمه‌تمام مرحومه فکورصبور را در این دنیا به پایان برسانم و قبول این کار، بیشتر برایم حکم انجام یک مسوولیت را داشت تا بازیگری. کمند امیرسلیمانی با اعلام اینکه هنوز مقابل دوربین «بی‌همگان» به تهیه‌کنندگی مهران مهام نرفته است، توضیح داد: زمانی که خانم زهره فکورصبور فوت کردند، من بنا به آشنایی که با دوستان گروه «بی همگان» داشتم، خیلی سریع فهمیدم اولین گزینه‌ای که برای نقش ایشان انتخاب شد، بنده هستم.

 

وی خاطرنشان کرد: زمانی که مرحومه فکورصبور در قید حیات بودند، من ارتباطی با ایشان داشتم و وقتی که برای ادامه نقششان انتخاب شدم، احساس کردم ایشان در این جهان یک کار نیمه‌تمام دارند و آن هم سریال «بی همگان» بود. با خودم گفتم پس حالا که من انتخاب شدم حتما حکمتی وجود دارد و باید کار نیمه‌تمامش را به پایان برسانم؛ بنابراین پذیرفتن این کار که کمی هم برایم سخت بود، بیشتر حکم وظیفه داشت.

 

امیرسلیمانی در پاسخ به اینکه آیا تاکنون پلان‌هایی که زهره فکورصبور بازی کرده را دیده‌ است؟ گفت: خیر ندیده‌ام و اصلاً نمی‌خواهم ببینم چون ترجیح می‌دهم و باید احترام بگذارم. ایشان مدل خودش را بازی کرده و من هم احترام می‌گذارم و از این پس که نقش ایشان را ادامه خواهم داد، سعی می‌کنم خود کمند امیرسلیمانی باشم، اما بیسِ بازی این نقش، یکسری ویژگی‌ها دارد که من هم باید طبیعتاً با همان ویژگی‌ها آن را ایفا می‌کنم و همان شخصیت را بازی می‌کنم؛ در نتیجه مسئله دوری نیست. باز هم تاکید می‌کنم که هدفم برای این حضور فقط به پایان رساندن کار نیمه‌تمام خانم فکورصبور بود. خدا رحمتشان کند. 

 

این بازیگر در پایان اعلام کرد: هنوز کارم را در «بی همگان» شروع نکردم و به‌زودی قرار است مقابل دوربین بروم اما این روزها مشغول بازی در سریال «محرمانه» آقای محمود معظمی هم هستم.

 

به گزارش ایسنا، سریال «بی همگان» برای پخش از شبکه سه سیما در حال ساخت است. این مجموعه در ابتدا توسط بهرنگ توفیقی کارگردانی شد اما با پایان قرارداد این کارگردان با این پروژه، از ابتدای سال ۱۴۰۱ ادامه ساخت به اصغر هاشمی سپرده شد.

 

مهدی سلطانی، کاظم هژیرآزاد، مرحوم زهره فکور صبور، نسرین بابایی، سمیرا حسن پور، سپند امیرسلیمانی، محمد صادقی، داریوش سلیمی، علیرضا درویش، کاوه خداشناس و ... از بازیگران سریال «بی همگان» هستند.

 

زهره فکور صبور، دهم اسفند ۱۴۰۰ در حالی به طور ناگهانی درگذشت که نقشش در سریال «بی همگان» ناتمام مانده بود.

 

 زهره فکورصبورکمند امیرسلیمانی,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

زهره فکور صبور در سریال «بی همگان»

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------