منتظر کمدی جدید مستربین باشید | وقتی یک خانه مجلل در نبرد با یک زنبور ویران می‌شود!



مستربین ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
دلتان برای خندیدن با مستر بین تنگ شده است؟ روآن اتکینسون با مرد علیه زنبور (Man vs Bee) سریال جدید نتفلیکس بازگشته است تا همان موقعیت‌های احمقانه و خنده‌دار مخصوصش را اجرا کند و در اپیزودهای ۱۰ دقیقه‌ای طرفدارانش را بخنداند. 

به گزارش همشهری آنلاین، روآن اتکینسون که اغلب او را با کاراکتر کمدی مشهور مستر بین می‌شناسیم، به تلویزیون برگشته است. این بازیگر در بهترین حالت کمیک خود، در یک کمدی پرحادثه، خانه مجلل و پیشرفته‌ای را که قرار است از آن مراقبت کند، در نبردی حماسی با یک زنبور، ویران می‌کند. 

 

جدیدترین کمدی روآن اتکینسون، به ما درس زندگی می‌دهد: اینکه شما نمی‌توانید یک زنبور را در یک پیانوی بزرگ به دام بیندازید، نباید زنبور را در ماکروویو بپزید، اگر سگی در حال کما را به دامپزشکی بردید، حواستان باشد زنبوری با شما برنگردد، اگر یک تابلوی نقاشی گران‌قیمت را در حین دنبال کردن زنبوری از بین بردید، رنگ‌آمیزی مجدد قسمت قرمزرنگ آن با سس گوجه‌فرنگی کسی را فریب نمی‌دهد و ... .

 

اتکینسون در مرد علیه زنبور، سریال جدید نتفلیکس، شما را به راحتی به خنده می‌اندازد. اتکینسون، نویسنده سریال ویل دیویس و کارگردان دیوید کر، فهمیده‌اند که کمدی، تراژدی به اضافه زمان نیست، بلکه مجموعه چیزهایی به اضافه یک احمق است. مرد علیه زنبور، به راحتی می‌توانست مرد علیه خودش، یا مرد علیه خانه نامیده شود. 

 

بازیگر مستر بین در این سریال، نقش ترِوور را بازی می‌کند؛ مردی که پس از درگیر شدن با یک چرخ دستی از فروشگاه اخراج می‌شود و بعد از مغلوب شدن در نبرد با یک کاغذ خردکن از یک اداره. همسرش از او جدا شده و آرزو دارد برای تقویت رابطه پدر-دختری، با دخترش به یک سفر کمپینگ به جزیره وایت برود. 

 

تروور فرد مناسبی برای مراقبت از یک خانه پر زرق و برق با سیستم امنیتی پیشرفته نیست و دستورالعمل‌های سخت نیست؛ جایی که یک راکت تنیس، به اسلحه‌ای برای نبرد طولانی با یک زنبور عسل تبدیل می‌شود. 

 

جولیان رایند تات و جینگ لوسی صاحبان آن خانه مجلل، به معنای واقعی کلمه آدم‌های شجاعی هستند که پدر و دارایی‌های گرانبهایشان را در تعطیلات، به تروور سپرده‌اند. آن‌ها با تروور تماس می‌گیرند که ببینند دارایی‌هایشان از جمله آثار هنری گرانبها، ماشین جگوار ای-تایپ و سگشان کاپ‌کیک هنوز سر جایشان هستند یا نه. در همین حال خانه زیبایشان در حال نابود شدن با یک شعله‌افکن است. 

 

مستربین ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

من به این سریال پنج ستاره می‌دادم اما به دو دلیل این امتیاز به ۴ ستاره تغییر کرد. اول، زنبور عسل به طرز غم‌انگیزی خوب شخصیت‌پردازی نشده است. انگیزه‌اش چیست؟ آیا باید این ادعای ضمنی را جدی بگیریم که زنبورهای نر که از کندوهایشان بیرون رانده شده‌اند، بی‌خانمان و بی‌دوست هستند و بنابراین این یکی فقط به دنبال سرپناه و همراهی است؟ اگر چنین است، چرا تروور را عذاب می‌دهد؟

 

تنها توضیح منطقی این است که از عدم تدوام حضور زنبورها در سرگرمی راضی نیست. در موردش فکر کنید. جری ساینفلد، در فیلم انیمیشنی زنبور (Bee Movie) به جای زنبور نقش‌آفرینی کرد. مرد بامبل‌بی در سیمپسون‌ها، یک موجود جهش‌یافته بود که موضوع آزادی زنبورها را مطرح کرد. شما نمی‌توانید چیزی باشید که نمی‌توانید ببینیدش؛ به خصوص اگر زنبور باشید.

 

دومین دلیل این است که نام محصولات بی‌وقفه در این سریال استفاده می‌شود. به عنوان مثال، تمام ابزارهای مدرن این خانه مضحک، توسط آن شرکت آلمانی ساخته شده که تلفظ نامش شبیه به کلمه عسل به زبان فرانسه است. دوست دارم باور کنم که این اشاره‌ای به زنبور عسل است، اما بعید است این طور باشد. 

 

این سریال در ۹ قسمت ۱۰ دقیقه‌ای، به احتمال زیاد هواداران مستر بین و جانی انگلیش (بدل پارودیک جیمز باند) را خوشحال خواهد کرد. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------