بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون بستری شد/ وضعیت پایدار است



جمشید جهان‌زاده  ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
سیدعباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت از بستری شدن جمشید جهان‌زاده بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در بیمارستان خبر داد.

به گزارش مهر، به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، سیدعباس عظیمی مدیرعامل موسسه اعلام کرد: در تماس تلفنی با فرزانه نشاط‌خواه (همسر جمشید جهان‌زاده) مطلع گشتم این هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون از چند روز قبل به دلیل مشکل قلبی و ریوی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید لواسانی تهران بستری است.

 

عظیمی در مورد روند درمان این بازیگر پیشکسوت گفت: پزشکان هم‌اکنون وضعیت آقای جهان‌زاده را پایدار توصیف کرده‌اند و امیدوارند که در چند روز آینده از بیمارستان ترخیص شوند.

 

جمشید جهان‌زاده متولد ۱۳۳۰ در گچساران است.

 

جمشید جهانزاده با بازی در فیلم سینمایی «گودال» وارد سینما شد و پس از آن در آثار سینمایی زیادی مثل ملی و راه‌های نرفته‌اش، سرقت بی‌نقص، تابو، یوسف هور، دوازده صندلی، خاک و آتش، هملت، شازده کوچولوی دانمارک، ارابه مرگ، رقص شیطان، علی و دنی، آشوبگران، فریاد، تارهای نامرئی، یورش، ارابة مرگ، در سرزمینی دیگر، طوفان، قانون، خط آتش، افسانه دو خواهر، جنگ نفت‌کش‌ها، عبور از تله و سرزمین آرزوها بازی کرد.

 

او در سریال‌های بسیاری هم ایفای نقش کرده که در آن میان می‌توان به سریال‌های برنا، مرز خوشبختی، معمای شاه، زخم، چمدان، بال‌های خیس، بچه‌های بهشت، عملیات ۱۲۵، سال‌های مشروطه، نردبام آسمان، گل بارون‌زده، فرار بزرگ، چشم‌های آبی زهرا، چشم به راه و دشمن مردم اشاره کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------