نامزدی کوتاه‌مدت ستاره‌ها و دلایل جدایی‎شان



ازدواج ستاره‌ها یکی از داغ‌ترین و جذاب‌ترین اخبار برای مردم و رسانه هاست. هر سال خبر‌های زیادی در مورد نامزدی ستاره‌ها با یکدیگر می‌شنویم که گاهی شوکه مان می‌کند. البته تمام این نامزدی‌ها به ازدواج ختم نمی‌شود. افرادی، چون آریانا گراندی، لیدی گاگا، کیم کارداشیان و... جزو ستاره‌هایی هستند که خیلی زود و غیر منتظره نامزدی شان را اعلام کردند و به همان سرعت هم آن را به اتمام رساندند، اما چرا؟ 

ازدواج ستاره‌ها یکی از داغ‌ترین و جذاب‌ترین اخبار برای مردم و رسانه هاست. هر سال خبر‌های زیادی در مورد نامزدی ستاره‌ها با یکدیگر می‌شنویم که گاهی شوکه مان می‌کند. البته تمام این نامزدی‌ها به ازدواج ختم نمی‌شود. افرادی، چون آریانا گراندی، لیدی گاگا، کیم کارداشیان و... جزو ستاره‌هایی هستند که خیلی زود و غیر منتظره نامزدی شان را اعلام کردند و به همان سرعت هم آن را به اتمام رساندند، اما چرا؟ اگر دوست دارید از ستاره‌هایی که نامزدی خود را در مدت زمان کمی به پایان رساندند و دلایل جدایی آن‌ها از هم بیشتر بدانید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

 

آریانا گرانده و پیت دیویدسون

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,ازدواج ستاره‌ها

 

سال گذشته، آریانا گرانده با رونمایی از حلقه ازدواج ۹۳۰۰۰ دلاری اش، نامزدی خود را با پیت دیویدسون اعلام کرد. این دو ستاره تنها پس از ۲۴ روز آشنایی، با هم نامزد کردند، اما پیوند آن‌ها خیلی طول نکشید، زیرا درست چند ماه بعد از هم جدا شدند. آریانا در این باره می‌گوید: «من به ازدواجم با پیت مطمئن بودم، اما نمی‌دانم که ناگهان چه اتفاقی افتاد. من واقعا دلیل جدایی ام را نمی‌دانم.» البته طبق گزارشات، آن‌ها هیچ برنامه‌ای برای ازدواج شان نداشتند و در واقع رابطه شان را خیلی جدی نگرفتند، همین موضوع هم باعث شد که خیلی زود از هم جدا شوند.

 

لیدی گاگا و کریستین کارینو

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,ازدواج ستاره‌ها

  

لیدی گاگا با حلقه ازدواج ۴۰۰۰۰۰ دلاری که کریستین کارینو به او هدیه داد، همه را شوکه کرد. البته او حلقه اش را به دلیل اجرا‌هایی زنده‌ای که داشت، به دست نکرد. آن‌ها به طور علنی نامزدی شان را اعلام کردند، اما گفتند که فعلا برای مراسم عروسی شان برنامه‌ای ندارند و منتظر می‌مانند تا سر لیدی گاگا کمی خلوت‌تر شود، اما گویا هیچوقت این اتفاق نیفتاد. در واقع دلیل جدایی این زوج مشغله‌های کاری لیدی گاگا بود. او حتی وقت نکرد که حلقه اش را به دست کند، همین موضوع باعث شد که آن‌ها تصمیم به جدایی بگیرند.

 

پاریس هیلتون و کریس زیلکا

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,ازدواج ستاره‌ها

 

 

کریس زیلکا، هنرپیشه و مانکن آمریکایی، اوایل ماه ژانویه ۲۰۱۸ با یک حلقه ۲ میلیون دلاری از پاریس هیلتون خواستگاری کرد. حلقه پاریس یک الماس ۲۰ قیراطی گلابی شکل بود و آنقدر پاریس را شگفت زده کرد که در مدت چند ثانیه پاسخ بله را به کریس داد. اما هنوز به یک سال نرسیده بود که آن‌ها از هم جدا شدند. پاریس پس از جدایی اش اعلام کرد که دیگر وقتی برای عشق ندارد و حالا فقط از وقت گذاشتن برای خودش لذت می‌برد: «من خیلی زود عاشق شدم، درست مثل یک گردباد که آمد و مرا دگرگون کرد، اما خب این احساس من خیلی دوامی نداشت.» اگرچه پاریس و کریس نامزدی شان را بهم زدند، اما پاریس حلقه ازدواجش را به کریس پس نداد.

 

گوئینت پالترو و برد پیت

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,ازدواج ستاره‌ها

 

 گوئینت پالترو اغلب اوقات به دلیل سبک زندگی پر حاشیه‌ای که دارد، تیتر اخبار داغ می‌شود. به عنوان مثال او چندین سال پیش به دلیل شروع رابطه اش با برد پیت، تیتر روزنامه‌ها و مجلات شده بود. این دو ستاره خیلی زود با هم نامزد کردند، اما به همان سرعت هم از یکدیگر جدا شدند. گوئینت در این باره گفت: «من آمادگی ازدواج را نداشتم. در واقع برد پیت از من خیلی بهتر بود. من لیاقت او را نداشتم.» شنیدن این جمله از دهان یک سلبریتی کمی عجیب به نظر می‌رسد، اینطور نیست؟!

 

ماریا کری و جیمز پاکر

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,ازدواج ستاره‌ها

  

در سال ۲۰۱۸، ماریا کری خبر نامزدیش با جیمز پاکر، مرد میلیاردر استرالیایی، را منتشر کرد، اما مدت کمی مانده به مراسم، عروسی به هم خورد و آن‌ها از یکدیگر جدا شدند. ماریا کری که قرار بود لباس عروسی ۲۵۰ هزار دلاریش را در مجلس عروسی اش واقع در جزایر بورا بورا به تن کند، به نشانه اعتراض به جیمز، در موزیک ویدیوی جدیدش آن را به آتش کشید. شایعه‌ها حاکی از آن است که نامزدی این دو به علت ریخت و پاش و هزینه‌های سرسام آوری که ماریا کری برای نامزدش به وجود آورد، بهم خورد. در واقع ماریا دوست داشت که تمام زندگیش را به مردم جهان نشان دهد، اما همین رفتار او باعث ناراحتی پاکر و به تبع بهم خوردن رابطه شان شد.

 

جنیفر لوپز و بن افلک

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,ازدواج ستاره‌ها

  

بنیفر نام مشترکی بود که جنیفر و بن افلک پس از شروع رابطه شان انتخاب کردند. این دو ستاره یکدیگر را در فیلم «Gigli» ملاقات و در سال ۲۰۰۲ با هم نامزد کردند. آن‌ها حتی یک موزیک ویدیوی مشترک با هم برای آهنگ «Jenny from the Block» ساختند. آن‌ها تصمیم داشتند تا در سال ۲۰۰۳ مراسم عروسی شان را برپا کنند، اما ۴ روز قبل از مراسم بن افلک تمام برنامه‌ها را بهم زد و به بهانه این که رسانه‌ها بیش از حد روی آن‌ها تمرکز کرده اند، عروسی شان را به تعویق انداخت. عروسی آن‌ها هیچوقت برپا نشد و آن‌ها در نهایت در سال ۲۰۰۴ از هم جدا شدند. جنیفر در این باره می‌گوید: «ما خیلی دوست نداشتیم که در معرض عموم قرار بگیریم. در آن زمان که توجهات زیادی روی ما بود، خیلی تحت فشار بودیم.»

 

شارلیز ترون و شان پن

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,ازدواج ستاره‌ها

 

 شارلیز ترون و شان پن به مدت یک سال و نیم با هم نامزد بودند، اما گویا نتوانستند بر اختلافات شان غلبه کنند و در نهایت در سال ۲۰۱۵ رابطه شان را بهم زدند. شارلیز در این باره می‌گوید: «در زندگی ام لحظاتی وجود داشته که من به شدت نسبت به او بی انصاف بودم و لحظاتی هم او نسبت به من منصف نبود. ما آنقدر در پیش بینی خواسته هایمان در آینده غرق شدیم که زمان حال را از یاد بردیم.» اگر چه شان پن از نظر خیلی‌ها مردی جذاب و خواستنی است، اما شارلیز اینطور فکر نمی‌کرد. به نظر او این دو برای هم ساخته نشده بودند.

 

کیم کارداشیان و رگی بوش 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,ازدواج ستاره‌ها

  

کیم کارداشیان و رگی بوش برای مدتی با هم نامزد بودند، اما رابطه آن‌ها آنطور که باید پیش نرفت، دلیلش هم شهرت کیم بود. کیم ستاره‌ای ست که برای سر زبان‌ها بودن دست به هر کاری می‌زند و این موضوع برای رگی غیر قابل تحمل بود. در واقع او دوست نداشت که دوربین خبرنگاران حتی روی خصوصی‌ترین بخش‌های زندگی اش زوم کنند. رگی در سال ۲۰۱۸ در مورد کیم گفت: «ما در آن زمان اصلا با هم در تماس نبودیم. کیم مدام درگیر تاسیس برند جدیدش بود. من برای موفقیت او خوشحال بودم، اما خب نمی‌توانستم زندگی خوبی با او داشته باشم.» مطمئنا کسی که با کیم ازدواج می‌کند باید بتواند با این قضیه نیز کنار آید.

 

جولیا رابرتز و کیفر ساترلند

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,ازدواج ستاره‌ها

  

جولیا رابرتز سال‌ها قبل با کیفر ساترلند نامزد کرد، اما نامزدی آن‌ها به طور غیر منتظره‌ای پایان یافت. گویا این بار کیفر بود که این رابطه را بهم زد. او در این باره می‌گوید: «جنیفر یکی از مشهورترین زنان جهان بود و درک این شرایط برای من سخت بود. در واقع زندگی با همچین زنی کار ساده‌ای نبود. ما در سن کمی با هم نامزد کردیم. اگر چه عاشق هم بودیم، اما برای این کار خیلی کوچک بودیم.»

 

برترین ها / پردیس بختیاری  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------