آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

حمید گودرزی: نقش عاشقانه و قهرمانی را دوست دارم



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, حمید گودرزی
حمید گودرزی، بازیگر «بر سر دوراهی» اعتقاد دارد این سریال به دلیل داستان عاشقانه و پرداختن به مسائل روز مثل ماجرای دلار، قدرت جذب مخاطبان را دارد. 

 حمید گودرزی حالا بار دیگر بعد از چند سال به پای ثابت برنامه‌های تلویزیونی تبدیل شده است، از بازی در سریال «دلدادگان» برای شبکه سوم تا اجرای مسابقه «پنج ستاره» و برنامه تحویل سال شبکه پنج و حالا بازی در نقش اول سریال نوروزی «بر سر دوراهی» از شبکه دو. این روزها حمید گودرزی همه جا هست و انگار می‌خواهد تمام سال‌هایی که نبوده را جبران کند.

 

گودرزی که در سال‌های نه چندان دور نقش جوان اول فیلم‌ها و سریال‌های مختلف را بازی می‌کرد و با کارگردان‌های مطرحی کار می‌کرد، حالا در سریال جدید حامد عنقا و بهرنگ توفیقی، نقش حامد را بازی می‌کند؛ جوانی از جنوب شهر که می‌خواهد با خرید و فروش دلار یک شبه راه صدساله را برود و به وضعیت زندگی‌اش در اوضاع نابسامان اقتصادی سروسامانی بدهد. با حمید گودرزی در لوکیشن سریال در حوالی سه راه امین حضور به گفت‌وگو نشستیم که در ادامه می‌خوانید.

 

با توجه به گریم کتک خورده‌ای که از شما می‎بینیم به نظر می‌رسد این نقش از آن کاراکترهایی است که دوست دارید، درست است؟

بله نقش عاشقانه و پرفرازو فرود و قهرمان‌طور را دوست دارم.

 

از همکاری با بهرنگ توفیقی، کارگردان سریال بگویید.

بسیار عالی است. من تا به حال با بهرنگ همکاری نداشتم. یکی از بی‌دردسرترین کارگردان‌هایی است که با او کار کردم. هم کار خود را بلد است و هم سرعت کارش بالاست و از سوی دیگر اخلاق بسیار خوبی هم دارد. همه این‌ها در کنار هم باعث شده تا همکاری با بهرنگ توفیقی لذت‌بخش باشد.

 

چه مدت از شروع کار می گذرد و تا پایان کار چقدر باقی مانده است؟

ما هنوز تا پایان نوروز  فیلمبرداری داریم و سریال سیزده تا پانزده قسمت خواهد شد.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, حمید گودرزی

چقدر امیدوارید این سریال هم دیده شود؟

به نظرم «برسردوراهی» می‌گیرد، چون مشکلات جامعه را نشان می‌دهد و به موضوع دلار و بحث‌های مربوط به آن می‌پردازد. بنابراین فکر می‌کنم چون موضوع روز است، جذابیت دارد.

 

اما مردم توقع دارند در نوروز سریال طنز ببینند که «برسردوراهی» نیست.

بله. این سریال به آن معنا کمدی نیست ولی آه و ناله هم نیست. یک ملودرام عاشقانه است که لحظات طنز هم دارد ولی صرفا مانند «پایتخت» نیست.

 

و کارهای دیگر؟

قبل از این یک فیلم با حسین تبریزی کار کردم به اسم «سلام علیکم حاج آقا» که اکران خواهد شد و بعد از این هم احتمالا کار دیگری با حامد عنقا داشته باشم. «نیوکاسل» و «پیکسل» هم از کارهایی هستند که در صف اکران دارم.

 

 

خبرآنلاین /فاطمه پاقلعه‌نژاد 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------