چاوشی، معطل دریافت مجوز برای اشعار مولانا!



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, چاوشی

 

چشم چاوشی‌دوست‌ها بعد از گذر آلبوم «ابراهیم» از آتش جنجال در تابستان سال گذشته، به آلبوم جدید اوست.

این خواننده از انتشار آلبوم جدیدش به نام «قمارباز» که دهمین آلبوم رسمی او نیز محسوب می‌شود، زمانی خبر داد که چندی پیشتر گفته بود می‌خواهد مدتی از فضای موسیقی دور باشد. به هر حال، با این که اعلام شده بود این آلبوم هفته آخر خرداد منتشر می‌شود، هم اینک در هفته سوم تابستان از آن خبری نیست و به عقیده تهیه‌کننده «قمارباز»، می‌توان جابه‌جایی مدیران دفتر موسیقی را عامل این تاخیر دانست. این در حالی است که چند روز پیش، احسان خواجه‌امیری نیز در صفحه شخصی خود به فرایند عجیب صدور مجوزها به شدت اعتراض کرده بود.

 

هادی حسینی، تهیه‌کننده آلبوم چاوشی درباره تاخیر به وجود آمده برای انتشار «قمارباز» به خراسان گفت:«ما معطل مجوز سه شعراز مولانا هستیم تا زمان انتشار آلبوم مشخص شود. این آلبوم قرار بود آخر خرداد منتشر شود منتها اردیبهشت ماه، چاوشی چهار قطعه به این آلبوم اضافه کرد. با وجود هماهنگی ما با علی ترابی، مدیر وقت دفتر موسیقی، قرار بود مجوز این قطعه‌های جدید زودتر صادر شود تا ما آن‌ها را به آلبوم برسانیم و در نهایت آلبوم را در زمان اعلام شده، منتشر کنیم. به محض ارسال این قطعه‌ها در دفتر موسیقی اتفاقاتی افتاد و آقای اللهیاری به عنوان مدیر جدید دفتر موسیقی معرفی شد.

 

در این بین، ما دوباره تغییرات کوچکی در آلبوم داشتیم و از طرفی، مدیر جدید از زمان انتصاب، به دلیل مناسبات رفت‌و‌آمدی، درگیر جابه‌جایی‌هاست. از چهار شعر جدیدی که ارسال کردیم، فعلاً یک شعر مجوز گرفته، در حالی که ترانه همه قطعه‌ها از اشعار شاعران کلاسیک فارسی انتخاب شده است. به هر حال، هنوز در فرایند گرفتن مجوز هستیم و اگر این جابه‌جایی‌ها اتفاق نمی‌افتاد ما همان خرداد آلبوم را منتشر کرده بودیم. هم اکنون ۱۴ قطعه را در نظر داریم که بعد از صدور مجوز، ۹ یا ۱۰ قطعه از آن در قالب آلبوم و دیگر قطعه‌ها، به صورت قطعه‌های مجزا منتشر خواهد شد.»

 

سرپوش

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------