آخرین اخبار فرهنگی - هنری

محمد صادقی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

«محمد صادقی» بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت

انتشار خبر عجیب تایید حکم اعدام توماج صالحی «هنرمند معترض» در رسانه‌ها و محافل سیاسی جهان. بازتاب گسترده یافته است. به گزارش…

همکاری جالب معادی و مهدویان در «داستان درخت گردو»



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,معادی و مهدویان
پیمان معادی به عنوان اولین بازیگر فیلم جدید محمدحسین مهدویان معرفی شد. حضور وی در این فیلم، با نگاه به سابقه معادی و مهدویان، جالب توجه است.

فیلم سینمایی «داستان درخت گردو» که مدتی پیش پروانه ساخت دریافت کرد و این روزها در مرحله پیش‌تولید است، از همان ابتدا برای علاقه‌مندان سینما کنجکاو ‌برانگیز بوده است.

 

محمدحسین مهدویان کارگردان است و می‌دانیم که او فارغ از کیفیت هر اثرش، فیلم ساز مهمی ا‌ست. هر فیلم مهدویان، بحث‌های زیادی را به وجود آورده و مخاطبان، منتقدان و حتی سیاسیون هم درباره آثار او اظهارنظر کرده‌اند. گفته می‌شود فیلم «داستان درخت گردو» درباره بمباران شیمیایی سردشت در سال 66 است که خود موضوع دست‌نخورده‌ای است و با حضور مهدویان در جایگاه کارگردان، کاملاً ظرفیت تبدیل شدن به یک سوژه ملتهب را دارد.

 

به علاوه حضور سیدمصطفی احمدی مدیرعامل «اول مارکت» در جایگاه تهیه‌کننده «داستان درخت گردو»، اتفاق مهمی است. احمدی تا مدت‌ها با آثار مهران مدیری شناخته می‌شد و حالا جایگزین سیدمحمود رضوی شده که تهیه‌کننده سه فیلم مهدویان بوده است. «اول مارکت» احتمالاً سرمایه‌گذار این فیلم هم هست.

 

حالا پیمان معادی سومین چهره‌ای است که در این فیلم حضور دارد. دومین فیلم معادی که سال گذشته اکران شد، کاملاً مرتبط با دفاع مقدس بود و ضدجنگ شناخته می‌شد. حتی در برخی اظهارنظرها هم عنوان «ضددفاع» گرفت. او از ابتدای حضور خود در سینما تا سال 87 و بازی در «درباره الی»، فیلم نامه‌نویس سینمای بدنه بود و از آن زمان، چهره‌ای دیگر یافت که فیلم‌های یک دهه اخیر او، هیچ شباهتی به آثار قبلی‌اش ندارد. ترکیب پیمان معادی، مهدویان و «اول مارکت»، چیدمان جالبی ا‌ست و نوید یک معجون پیچیده را می‌دهد؛ برای چشیدن این معجون، باید تا جشنواره فجر امسال منتظر ماند.

 

 

 خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------