آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

سینمای افغانستان هم برای رسیدن به اسکار ۲۰۲۰ وارد میدان شد



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, سینمای افغانستان
افغانستان فیلم سینمایی «حوا، مریم، عایشه» را برای حضور در بخش بین‌المللی اسکار انتخاب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر، افغانستان فیلم سینمایی «حوا، مریم، عایشه» به کارگردانی صحرا کریمی را برای حضور در بخش بین المللی اسکار ۲۰۲۰ انتخاب کرد.

 

این فیلم نخستین فیلم بلند کریمی است که پیش از این فیلم سینمایی «زن افغانی» را در سال ۲۰۰۹ ساخته بود. فیلم «حوا، مریم، عایشه» برای نخستین بار در بخش افق‌های جشنواره فیلم ونیز نمایش داده شد.

 

این فیلم در مورد زندگی سه زن افغان از سه قشر اجتماعی متفاوت است که با چالش‌های مهمی روبرو می‌شوند. حوا یک فرد سنتی و خانه دار است که لذت زندگی را در فرزندش می‌بیند. مریم هم یک تحصیلکرده در رشته گزارشگری اخبار تلویزیونی است که در تلاش است، از همسر خود جدا شود. آنجلینا جولی هم پیش از این نسبت به فیلم واکنش‌های مثبتی داشت.

 

شرکت نوری پیکچرز فیلم سینمایی «حوا، مریم، عایشه» را ساخته است و فروش‌ بین المللی فیلم نیز بر عهده آن خواهد بود. این فیلم هنوز توزیع‌کننده‌ای در آمریکای شمالی پیدا نکرده است.

 

آکادمی علوم و هنر‌های سینما، ۵ نامزد نهایی خود در بخش فیلم بین المللی را در تاریخ ۱۳ ژانویه (۲۳ دی) اعلام می‌کند. برندگان نود و دومین دوره این آکادمی هم ۹ فوریه (۲۰ بهمن) اعلام می‌شوند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------