خواننده تیتراژ «ستایش»: به حاشیه‌ها دامن نزنید



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,اشکان کمانگری
اشکان کمانگری خواننده موسیقی ایرانی در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود از تلاش برای انتشار آلبومی تازه به آهنگسازی محمدجواد ضرابیان و تجربه متفاوتش در تیتراژخوانی برای «ستایش» گفت. 

اشکان کمانگری درباره تازه‌ترین کارهای خود گفت: متاسفانه اوضاع و احوال موسیقی ایرانی اکنون به گونه‌ای نیست که بخواهیم به طور کاملا برنامه‌ریزی شده و دقیق درباره برنامه‌های آینده توضیح بدهیم. چرا که تولید یک اثر موسیقایی نیازمند عبور از هفت خوان رستم است که واقعاً شرایط فعالیت در نظام تولید و فروش محصولات موسیقایی را برای یک هنرمند یا گروه هنری سخت می‌کند.

 

 این خواننده در بخش دیگری از صحبت‌های خود به حضورش در خوانندگی تیتراژ ابتدایی سریال «ستایش۳» اشاره کرد و گفت: یکی از اتفاقات ماه‌های اخیر همکاری‌ام با فرید سعادتمند آهنگساز خوب کشورمان بود که بسیار مشتاقیم در کنار یکدیگر تجربه‌ای را برای تولید آلبوم هم داشته باشیم. یکی از این همکاری‌ها مربوط به تولید قطعه «رازهای مگو» با ترانه‌ای از محمدمهدی سیار شاعر توانای کشورمان است که پس از انتخاب از سوی شبکه سه سیما برای تیتراژ ابتدایی سریال تلویزیونی «ستایش ۳» با استقبال خوبی هم از سوی مخاطبان مواجه شده است.

 

این هنرمند در پایان به برخی حاشیه‌های پیش آمده در روزهای اخیر پیرامون حضورش در تیتراژ سریال ستایش و مقایسه این قطعه با تیتراژ پایانی سریال به خوانندگی شهاب مظفری اشاره کرد و گفت: در این یکی دو روزه در فضای مجازی برخی مطالب را می‌خواندم که تلاش می‌کردند بنده را در تقابل با هنرمند عزیز آقای شهاب مظفری قرار دهند. در حالی که موسیقی من کاملا دنیای متفاوتی دارد و این تفاوت چیزی از ارزش‌های ارائه انواع موسیقی در جامعه کم نمی‌کند. بنابراین مایلم شرایط به گونه‌ای باشد که به این حاشیه‌ها دیگر دامن زده نشود.

 

 مهر  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------