«ترور خاموش» به پایان نزدیک شد/ «پناه آخر» سریال مناسبتی شبکه یک



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, ترور خاموش
مجموعه تلویزیونی «ترور خاموش» به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی احمد معظمی به روزهای پایانی پخش خود نزدیک می‌شود. 

به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی شبکه یک، «ترور خاموش» سریالی ۳۰ قسمتی است که چهارشنبه ۲۴ مهر با پخش آخرین قسمت، به سرانجام خواهد رسید.

 

پنجشنبه ۲۵ مهر خلاصه قسمت ۲۵ تا ۳۰ پخش می شود و قرار است جمعه شب هم پشت صحنه این سریال روی آنتن برود. با اتمام این سریال امنیتی، از شنبه ۲۷ مهر و همزمان با سالروز اربعین حسینی (ع) مینی سریال «پناه آخر» به تهیه کنندگی داود شاه بابایی از شبکه یک سیما به نمایش در می آید.

 

داستان این سریال که ابتدا «مجلس حیرانی» نام داشت، روز اربعین و از یک تکیه روایت می‌شود و چالش‌هایی را میان دو برادر به تصویر می‌کشد. ایجاد چالش میان برادر بزرگتر با برادر کوچک خود باعث مهاجرت او از ایران می‌شود، حال فرزندش برای پیگیری ماجرایی به ایران بازمی‌گردد.

 

فیلمنامه این سریال را صادق خوشحال نوشته و داریوش یاری کارگردانی را به عهده دارد. بیژن امکانیان، کاوه خداشناس، عباس غزالی، افسر اسدی، امین زندگانی، حدیث میرامینی، سیما خضرآبادی، تبسم هاشمی، کاظم هژیرآزاد و مهدی فقیه از بازیگران این سریال۱۰ قسمتی هستند.

 

سریال «پناه آخر» از شنبه هر شب پس از بخش خبری ساعت ۲۱ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد و ساعت ۱:۳۰، ۹:۳۰ و ۱۵ این مجموعه بازپخش می شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------