«غل و زنجیر» ابرقهرمانی در راه است



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,دواین جانسون و امیلی بلانت بار
دواین جانسون و امیلی بلانت بار دیگر در کنار هم بازی می‌کنند و این دفعه بازیگر فیلمی ابرقهرمانی با عنوان «غل و زنجیر» می‌شوند. 

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، دواین جانسون و امیلی بلانت که در فیلم «گشت و گذار در جنگل» با هم بازی کرده بودند، بار دیگر با هم در یک فیلم ظاهر می‌شوند. این فیلم جدید با عنوان «غل و زنجیر» فیلمی ابرقهرمانی است که در میان استودیوها از جمله نت‌فلیکس٬ بر سر تصاحب آن رقابت وجود دارد ولی هنوز قراردادی برای توزیع آن بسته نشده است.

 

فیلمنامه «غل و زنجیر» را امیلی وی گوردون فیلمنامه‌نویس نامزد جایزه اسکار نوشته و آن را با اقتباسی از یک کتاب کمیک دهه ۱۹۹۰ به همین نام، نوشته اسکات لابدل خلق کرده است.

 

داستان این فیلم درباره زن و شوهری ابرقهرمان است که روابطشان به هم خورده است و همین امر بر نیروهای خاص آنها هم اثر گذاشته و این قدرت فرابشری تنها وقتی کار می‌کند که آنها با هم باشند.

 

علاوه بر بازیگری در فیلم، جانسون و بلانت از تهیه‌کنندگان این پروژه هم هستند. جانسون در کمپانی خودش با عنوان «سون باکز» به تولید فیلم کمک می‌کند و کوین میشر از دیگر تهیه کنندگان فیلم است.

 

این دو بازیگر قبلاً در فیلم «گشت و گذار در جنگل» ساخته دیزنی با هم جلوی دوربین رفته بودند و نمایش این فیلم که قرار بود ۲۴ جولای امسال اکران شود، به دلیل کرونا تا ۳۰ جولای ۲۰۲۱ به تعویق افتاد.

 

برای بازی در «گشت و گذار در جنگل» جانسون ۲۲ میلیون دلار و بلانت ۹ میلیون دلار دستمزد گرفته بودند. درباره دستمزد فیلم جدید خبری منتشر نشده است.

 

دواین جانسون به زودی در فیلم اکشن کمدی «اعلان قرمز» نت‌فلیکس دیده خواهد شد.

 

امیلی بلانت نیز به زودی با «یک مکان ساکت: بخش ۲» که در آن در برابر همسرش جان کازینسکی بازی کرده٬ دیده خواهد شد. این فیلم هم قرار بود ۱۸ مارس اکران شود، اما تا ۴ سپتامبر به تعویق افتاده است.

 

  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------