آخرین اخبار فرهنگی - هنری

محمد صادقی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

«محمد صادقی» بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت

انتشار خبر عجیب تایید حکم اعدام توماج صالحی «هنرمند معترض» در رسانه‌ها و محافل سیاسی جهان. بازتاب گسترده یافته است. به گزارش…

اسکار اروپا هم فیلم‌های آنلاین را می‌پذیرد



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, اسکار
فیلم‌هایی که به دلیل کرونا نتوانستند در سینما‌ها اکران شوند و آنلاین منتشر شدند، می‌توانند در جایزه آکادمی اروپا حضور یابند. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر، آکادمی فیلم اروپا به دنبال تصمیم آکادمی اسکار، امسال قوانین خود را کمی تغییر داد تا فیلم‌هایی که به صورت آنلاین نمایش داده شدند، بتوانند برای جوایز فیلم اروپا واجد شرایط شوند.

 

در حالت عادی تنها فیلم‌هایی که از تاریخ یکم ژوئن ۲۰۱۹ تا ۳۱ می ۲۰۲۰ در سینما‌های اروپا نمایش داده شده باشند، برای جوایز آکادمی فیلم اروپا واجد شرایط هستند؛ اما حالا که شیوع ویروس کرونا همه سینماها را تعطیل کرده، قوانین جوایز سینمایی اروپاییان هم تغییر کرد.

 

طبق قوانین جدید، هر فیلمی که تاریخ نمایش سینمایی داشته اما به صورت آنلاین و یا در بعضی سینما‌ها تا پایان ماه نوامبر اکران شده است، حضورش در جوایز آکادمی اروپا بدون مانع خواهد بود. این فیلم‌ها باید تا ۳۱ می‌ معرفی شوند و در سرویس VOD برای اعضای آکادمی اروپا در دسترس باشند.

 

ماه گذشته، آکادمی علوم و هنر‌های سینمایی آمریکا (اسکار) هم قانون حضور آثار سینمایی در این جایزه جهانی را تغییر داد؛ قانونی که سازنده‌ فیلم‌ها را ملزم می‌کرد اثرش را حداقل یک هفته در سینما‌های لس آنجلس نمایش بدهد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------