۲۰ سالگی یک شاهکاری سینمایی | تولید دنباله گلادیاتور با فیلمنامه ریدلی اسکات



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,ریدلی اسکات
ریدلی اسکات همزمان با ۲۰ سالگی «گلادیاتور» در حال نوشتن فیلمنامه دنباله این فیلم حماسی است که داستان آن ۲۵ تا ۳۰ سال پس از ماجراهای قسمت اول می‌گذرد.

 به گزارش همشهری آنلاین از کامیک‌بوک، پروژه تولید فیلمی در ادامه داستان «گلادیاتور» از سال‌ها پیش در جریان بوده و خبر آن هر چند سال یک‌بار دوباره به سرخط رسانه‌ها راه یافته است. از آنجا که شخصیت ماکسیموس دسیموس مریدیوس با بازی راسل کرو در پایان فیلم کشته می‌شود، ساختن فیلمی که بدون قهرمان اصلی می‌تواند بسیار چالش‌برانگیز و البته سخت باشد.

 

سال گذشته یکی از تهیه‌کنندگان فیلم سینمایی «مردان سیاهپوش» از همکاری با اسکات برای نوشتن فیلمنامه «گلادیاتور ۲» خبر داد؛ پروژه‌ای که داستان آن ۲۵ تا ۳۰ سال بعد از ماجراهای فیلم اول روایت می‌شود. ظاهرا قرار است در دنباله «گلادیاتور» قهرمان داستان لوسیوس باشد؛ فرزند لوسیا (با بازی کانی نیلسن) و خواهرزاده کومودوس (واکین فینیکس). البته هنوز معلوم نیست که اسپنسر تریت کلارک، بازیگر دوران نوجوانی لوسیوس نقش جوانی را هم ایفا می‌کند یا نه.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,ریدلی اسکات

فیلم سینمایی «گلادیاتور» سال ۲۰۰۰ نامزد دریافت ۱۱ جایزه اسکار شد و پنج جایزه برد؛ از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر مرد برای راسل کرو. این بازیگر سرشناس پیش‌تر گفته بود پس از خواندن فیلمنامه تقریبا آن را رد کرده بود، تا اینکه یکی از تهیه‌کننده‌ها او را متقاعد می‌کند نقش را بازی کند. هر چند حضور اسکات روی صندلی کارگردانی مهم‌ترین انگیزه و دلیل کرو برای پذیرفتن نقش ماکسیموس، ژنرال امپراتوری روم بود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------