گفت و گوی خواندنی با بازیگر نقش مرضیه در سریال بچه مهندس



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, سریال بچه مهندس
بازیگر سریال بچه مهندس گفت: فضای حاکم بر سریال بچه مهندس ۳ بسیار خوب بود، و همین امر سبب شد تا خروجی بسیار خوبی به مخاطبان ارائه شود. 

   مهشید جوادی ، درباره بازی در نقش مرضیه در سریال بچه مهندس گفت: روزی که برای بازی در سریال بچه مهندس ۳ با من تماس گرفتند فکر کردم که قرار است در کاراکتر مژگان پیش روی دوربین ظاهر شوم، اما پس از گفتگو متوجه شدم که کاراکتر‌های جدیدی به سریال اضافه شده و قرار است من در نقش مرضیه در سریال بچه مهندس ۳ فعالیت کنم.

 

وی فعالیت در سریال بچه مهندس ۳ را کاری ارزشمند در کارنامه بازیگری خود دانست و افزود: همه اتفاقات برای حضورم در سریال بچه مهندس ۳ بسیار سریع افتاد، اما اگر بار دیگر قرار باشد به من پیشنهاد شود که در چنین سریالی بازی کنم حتماً می‌پذیرم.

 

جوادی در مورد فضای کاری در سریال بچه مهندس ابراز کرد: فضای حاکم بر سریال بچه مهندس ۳ بسیار خوب بود، فضایی آرام و در عین حال بسیار دوستانه حکم فرما شده بود و همین امر سبب شد تا خروجی بسیار خوبی به مخاطبان ارائه شود. به هر حال معتقدم فضای آرام و مناسب همه چیز را به بهترین شکل پیش می برد، شاید این امر اغراق آمیز به نظر برسد، ولی حقیقت این است که آرامش گروه و عوامل توانست نتیجه ارزشمند به مخاطب ارائه کند.

 

وی ایفای نقش خود در کنار سایر بازیگران همچون شیوا خسرو مهر و فرهاد قائمیان را کاری ارزشمند دانست و تاکید کرد: بیشترین افرادی که با آن‌ها در صحنه حضور داشتم شیوا خسرو مهر و فرهاد قائمیان بودند که توانستم از تجربیات آنان استفاده کنم و در عین حال نقش را به خوبی به نمایش بگذارم.

 

جوادی تاثیر بیماری کرونا بر سریال بچه مهندس ۳ را مورد بررسی قرار داد و افزود: شیوع بیماری کرونا در اواخر ضبط اثر رخ داد، به همین خاطر یک هفته فعالیت در سریال تعطیل شد، ولی سرانجام با هوشمندی کارگردان و عوامل در کنار پایان بندی خوب سریالی جذاب برای تلویزیون تهیه شد و رضایت مخاطبان را با خود همراه داشت.

 

وی در مورد پیشنهاد برای بازی در سریال و یا فیلم‌های جدید ابراز کرد: پیشنهاد‌های خوبی داشتم، ولی سعی می‌کنم محتاطانه حرکت کنم تا بتوانم موفق‌تر در این عرصه فعالیت نمایم، زیرا بعد از حضور در چنین اثری باید وسواس کاری خودم را بیشتر کنم.

 

جوادی پیرامون نحوه ارتباطش با نقش مرضیه خاطرنشان کرد: خوشبختانه توانستم ارتباط خوبی با این کاراکتر برقرار کنم مرضیه برای من فرد غریبی نبود در عین حال راهنمایی اطرافیان سبب شد تا بتوانم در کار خود موفق‌تر عمل کنم و ارتباط خوبی با این نقش برقرار کنم.

 

 میزان

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------