بازیگر نقش جوانی آسیه در سریال «موسی(ع)» مشخص شد



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,
بازیگر سریال «یوسف پیامبر (ع)» گفت: واقعیت امر قرار است یکی از اقوام بنده که بسیار از لحاظ ظاهری شبیه جوانی خود من است، نقش جوانی حضرت آسیه(س) را ایفا کند، صحبت های اولیه درباره این انتخاب هم صورت گرفته و به امید خدا این اتفاق هم حاصل خواهد شد.

 به گزارش میزان؛پروانه معصومی پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: این روزها مشغول هیچ کاری نیستم زیرا برخلاف بسیاری از دوستان من همچنان بیماری کرونا را جدی می‌گیرم و ترجیح می‌دهم تا به هیچ وجه از خانه خارج نشوم و به همین دلیل سر پروژه خاصی هم نیستم. 

 

وی در همین راستا ادامه داد: طی ماه‌های گذشته پیشنهادات زیادی برای بازی داشته‌ام، اما در حال حاضر نه وقت، نه حال و هوا و نه جانش را دارم که بتوانم در اثری بازی کنم، فعلاً تصمیم ندارم به عرصه بازیگری برگردم و در این تصمیم هم قاطع هستم. برخی از دوستانم در حال حاضر سر کار هستند، آنها احتمالا دل نترسی دارند زیرا من که جرات نمی‌کنم در این وضعیت کرونا جلوی دوربین بروم.

 

ازیگر سریال «یوسف پیامبر(ع)» با اشاره به شیوع بیماری کرونا طی ماه‌های گذشته اذعان کرد: طی چند ماه گذشته من پای خود را برای خرید هم بیرون از خانه نگذاشته‌ام، در این شرایط چرا اصلا باید به بازیگری فکر کنم، شاید باورتان نشود در حال حاضر چهار ماه است که در خانه من بسته است و هیچکس هم اجازه ورود به خانه مرا ندارد. 

 

وی عمل به اصول بهداشتی در شرایط فعلی را امری ضروری دانست و افزود: باورتان نمی شود من حسرت دیدن اقوامم را دارم اما به خودم اجازه ندادم با خروج از خانه جان بقیه را به خطر بیندازم، باورم نمی شود که چطور عده‌ای به راحتی مسافرت می روند، این افراد آیا فکر سلامتی خود، خانواده خود و دیگران را نمی‌کنند، من تازه در یک روستا زندگی می کنم و تا این حد سخت گیرم، حال آنها که در شهر زندگی می‌کنند باید خیلی بیشتر مراقب باشند. 

 

این بازیگر پیشکسوت ادامه داد: من نمی‌دانم برخی که به راحتی ماسک نمی زنند و یا مسافرت می‌روند چطور با وجدان خود کنار می‌آیند، از مردم می‌خواهم کمی صبر کنند، خدا را خوش نمی آید که در این شرایط خود خواه باشیم. 

 

وی درباره حضور خود در سریال «موسی (ع)» اضافه کرد: همانطور که پیشتر هم گفته‌ام طبق صحبت مستقیم من با جمال شورجه قرار است نقش میانسالی و کهنسالی آسیه در سریال «حضرت موسی (ع)» را بنده بازی کنم، صحبت های قطعی در این باره صورت گرفته و به امید خدا با شروع پروژه از پاییز امسال من هم جلوی دوربین شورجه خواهم رفت. 

 

معصومی درباره بازیگر نقش جوانی حضرت آسیه(س) تاکید کرد: واقعیت امر قرار است یکی از اقوام بنده که بسیار از لحاظ ظاهری شبیه جوانی خود من است، نقش جوانی حضرت آسیه(س) را ایفا کند، صحبت های اولیه درباره این انتخاب هم صورت گرفته و به امید خدا این اتفاق هم حاصل خواهد شد. 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------