کاوه آفاق در نقش قاچاقچی ارز/ خواننده پاپ به «خانه امن» رسید



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,خانه امن
کاوه آفاق خواننده پاپ به جمع بازیگران مجموعه تلویزیونی «خانه امن» به کارگردانی احمد معظمی پیوست. 

به گزارش مهر، کاوه آفاق خواننده و آهنگساز پاپ در «خانه امن» تازه‌ترین سریال احمد معظمی ایفای نقش می‌کند تا نخستین تجربه بازیگری‌اش در قابِ تلویزیون را تجربه کند.

 

او که پیش از «خانه امن» در فیلم سینمایی «لامینور» به کارگردانی داریوش مهرجویی نقش اول این اثر را بازی کرده، حالا در دومین تجربه بازیگری خود نقش یک «قاچاقچی ارز» را ایفا می‌کند.

 

این دومین همکاری ابوالفضل صفری با کاوه آفاق است و این خواننده جوان برای اولین بار در تلویزیون، تیتراژ سریال «سارق روح» را به تهیه‌کنندگی صفری خوانده بود.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,خانه امن

کاوه آفاق خواننده، ترانه سرا و آهنگساز قطعه‌های معروفی چون «شال»، «اتاق آبی»، «عطر تو»، «قصه زیرزمین» و… است و چندین تجربه بازی در تئاتر را نیز دارد.

 

از آفاق چندین آلبوم موسیقی منتشر شده و همچنین کتاب مجموعه ترانه‌هایش تحت عنوان «تهران -۵۷» انتشار یافته که اولین کتاب ترانه راک فارسی است.

 

پیش از این حمیدرضا پگاه، امین زندگانی، سیما تیرانداز، سامان صفاری، قربان نجفی و پرویز فلاحی پور در «خانه امن» جلوی دوربین احمد معظمی رفته‌اند.

 

بیش از ۸۰ درصد از «خانه امن» به کارگردانی احمد معظمی با نویسندگی حسین تراب نژاد و به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری تصویربرداری شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------