تایید ابتلای بوچلی به کرونا قبل از برگزاری کنسرت میلان



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,  بوچلی
«آندره‌آ بوچلی» اسطوره نابینای موسیقی ایتالیا تایید کرد که قبل از اجرای زنده فروردین ماه در کلیسای جامع خالی از تماشاگر میلان، به کرونا مبتلا شده بود. 

به گزارش ورایتی، آندره‌آ بوچلی (Andrea Bocelli) خواننده ایتالیایی سبک اپرا روز سه‌شنبه با انتشار پستی در صفحه فیس‌بوک خود تایید کرد که نتیجه تست کرونای وی در ماه مارس (اسفند-فروردین) مثبت اعلام شد اما قبل از اجرای موفقیت‌آمیز در کلیسای جامع میلان به بهبودی کامل رسیده بود.  

 

اسطوره نابینای موسیقی جهان دلیل خودداری از انتشار خبر ابتلای خود را به کرونا، حفاظت از حریم خصوصی خانواده خود اعلام کرد و این که نمی‌خواست طرفدارانش را نگران کند.

 

در بیانیه فیس‌بوکی وی آمده است: همه‌گیری کرونا که جهان را تکان داده است، من و برخی  از اعضای خانواده‌ام را نیز به طور خفیف درگیر کرد. من نمی‌خواستم طرفدارانم را بی‌جهت نگران کنم و همچنین خواستار حفظ حریم خصوصی خانواده‌ام بودم.

 

به استناد این پست، بوچلی خون خود را اهدا کرده است تا به محققان در یافتن درمانی برای کرونا کمک کند.   

 

این خواننده ایتالیایی اولین بار هفته گذشته در مصاحبه با روزنامه وال استریت ژورنال خبر ابتلای اعضای خانواده‌اش به کرونا را اعلام کرد.  

 

آندره‌آ بوچلی خواننده اسطوره‌ای جهان که در سن ۱۲ سالگی نابینا شد، همزمان با عید پاک (۲۴ فروردین) در کلیسای جامع میلان کنسرتی را بدون حضور تماشاگر برگزار کرد که از طریق فضای مجازی و صفحات خصوصی این هنرمند بصورت زنده در سراسر جهان پخش شد.

 

این کنسرت زنده در بیست و چهار ساعت اول ۲۸ میلیون بازدیدکننده از سراسر جهان داشت و میزان بازدیدها از آن تاکنون به بیش از ۴۰ میلیون بار رسیده است.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------