آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

کمدی «ابعاد مثبت» از مضرات چاقی می گوید/ توضیحات کارگردان نمایش



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,ابعاد مثبت
نمایش «ابعاد مثبت» به کارگردانی نازنین مهیمنی با موضوع مضرات چاقی از دو شبکه رادیویی سلامت و نمایش پخش می شود. 

به گزارش مهر به نقل از  روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، نمایش رادیویی «ابعاد مثبت» به کارگردانی نازنین مهیمنی از دو شبکه رادیویی سلامت و نمایش پخش می شود. موضوع این نمایش درباره مضرات وپیامدهای منفی چاقی در قالب طنز اجتماعی است.

 

 نازنین مهیمنی کارگردان نمایش رادیویی «ابعاد مثبت» درباه این اثر توضیح داد:داستان این نمایش در یک خانواده ایرانی رخ می دهد، پسر خانواده که وزن زیادی دارد با حضور درفضا مجازی و کسب شهر احساس می کند که دیگران با اضافه وزنش مشکلی ندارند اما در زندگی خصوصی او اتفاقی رخ می دهد که باعث می شود تصمیم بزرگی بگیرد.

 

این کارگردان رادیویی تأکید کرد: دور شدن از زندگی طبیعی و تیپ گرفتن های مصنوعی، مخاطب را از نمایش جدا می کند چراکه نمایش برشی از زندگی هر کدام از ما می تواند باشد، بنابراین باید آن را به زندگی واقعی نزدیک کنیم. از سوی دیگر کار طنز این نیست که خنده را به زور به خورد مخاطب بدهیم بلکه باید شرایطی را  ایجاد کنیم که شنونده خود به خود و ناخودآگاه بخندد.

 

کارگردان نمایش رادیویی «ابعاد مثبت» افزود: میرطاهر مظلومی در نقش پسر این نمایش بازی می کند و رامین پورایمان و ناهید مسلمی نیز پدر و مادر این پسر هستند.

 

«ابعاد مثبت» به سفارش رادیو سلامت در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

 

این مجموعه رادیویی به نویسندگی یاسمن شکرگزار، تهیه کنندگی ژاله محمد علی و کارگردانی نازنین مهیمنی در هفت قسمت از روز شنبه چهارم مرداد ماه ساعت ۲۱:۳۰ از رادیو سلامت پخش می شود و ساعت ۶:۱۵ روز شنبه نیز از آنتن رادیو نمایش پخش خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------