آخرین اخبار فرهنگی - هنری

دختر شایسته عربستان،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند

عربستان سعودی برای اولین بار در تاریخ این کشور در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت خواهد کرد. به گزارش انتخاب به نقل از…

«گورکن» امروز در جشنواره شانگهای به نمایش در می‌آید



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,گورکن
فیلم سینمایی «گورکن» امروز در نخستین نمایش جهانی خود در بخش استعدادهاى جوان آسیایی «بیست و سومین جشنواره‌ فیلم شانگهای چین» به نمایش درمی‌آید. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، فیلم سینمایی «گورکن» به کارگردانی کاظم ملایی و به تهیه‌کنندگی سینا سعیدیان، امروز دوشنبه ۲۷ جولای در نخستین نمایش جهانی خود، در سالن شماره ۳ مرکز هنری فیلم شانگهای به نمایش درخواهد آمد. این فیلم هفته آینده نیز (یکشنبه ۱۲ مرداد) در سالن بزرگ مرکز هنری FANCL برای بار دوم روی پرده خواهد رفت.

 

بیست و سومین جشنواره فیلم شانگهای از ٤ تا ١٢ مرداد (٢٥ جولاى تا ٢ آگوست)، به صورت ترکیبی از رویداد‌های فیزیکال و مجازى و نیز سینماى فضاى باز برگزار می شود و در مجموع نزدیک به ۴۰۰ فیلم در چهل سینماى شهر شانگهاى به نمایش در می آید.

 

امسال جشنواره شانگهای به علت مشکلات ناشى از شیوع ویروس کرونا، هیچ مهمان خارجى ندارد؛ حتی داورى و مراسم اعطاى جایزه در دو بخش رقابتى استعداد‌های جوان آسیایی و جام طلایی نیز برگزار نمی‌شود. مخاطبان برای ورود به سالن‌های سینما ملزم به داشتن ماسک هستند و پیش از ورود به سالن‌ نیز مورد تب سنجی قرار می‌گیرند.

 

از سینمای ایران به غیر از «گورکن»، «نجیبه» ساخته مصطفى گندم کار در بخش «استعدادهاى جوان آسیایی»، «من اینجا هستم» ساخته عباس امینى و فیلم کوتاه «خرچنگ» ساخته شیوا صادق اسدى در بخش «جام طلایی»، و «مترى شیش و نیم» ساخته سعید روستایى و «پیرمرد‌ها نمى میرند» ساخته رضا جمالى در بخش «چشم انداز بین‌الملل» روی پرده خواهند رفت. مروری بر آثار فدریکو فلینى (نسخه‌های بازسازى شده با کیفیت ۴K) و مروری بر آثار کلود شابرول و نیز نمایش هشت قسمت «هرى پاتر» از دیگر بخش‌های جذاب این رویداد معتبر سینمایی به شمار می‌آیند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------