آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

پرسپولیس به خواسته‌اش رسید؛ عبدالرضا امیراحمدی بالاخره برکنار شد!



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,عبدالرضا امیراحمدی
توهین مجری برنامه صبح بخیر ایران در شبکه یک تلویزیون مهم‌ترین حاشیه پیرامون پرسپولیس طی دو سه روز گذشته بود، اما در نهایت پرسپولیس به خواسته‌اش رسید و این مجری از اجرای برنامه فوق کنار گذاشته شد. 

توهین عبدالرضا امیراحمدی روز دوشنبه در برنامه زنده اتفاق افتاد که واکنش‌های بسیاری را به‌دنبال داشت. عصر همان روز امیراحمدی در ویدئویی که خودش منتشر کرد از پرسپولیسی‌ها عذرخواهی کرد اما این عذرخواهی مورد قبول پرسپولیسی‌ها قرار نگرفت و گفته شد باید در همان برنامه با مخاطب میلیونی عذرخواهی کند.

 

در عین حال روابط عمومی شبکه یک با اطلاعیه‌ای از هواداران و تیم پرسپولیس عذرخواهی کرد و امیراحمدی هم در برنامه صبح بخیر ایران روز سه‌شنبه درصدد عذرخواهی برآمد، اما هم گفته شد او مجبور به عذرخواهی شده هم در پایان حرف‌هایش کنایه‌ای زد که مشخص شد علی‌رغم میل باطنی‌اش عذرخواهی کرده است.

 

اشاره او به اینکه خدا گالیله را رحمت کند دوباره خشم پرسپولیسی‌ها را برانگیخت و باشگاه پرسپولیس رسماً از این مجری و همکارش شکایت کرد. از سوی دیگر دلیری، تهیه‌کننده برنامه صبح بخیر ایران تأکید کرد عذرخواهی امیراحمدی اجباری نبوده اما به این نکته هم اشاره داشت که «ما متنی برای عذرخواهی به او ندادیم و اینکه عذرخواهی که به گالیله ربط داد را با ما هماهنگ نکرده بود و مسئولیتش با خودش است.»

 

ظهر دیروز باشگاه پرسپولیس باز هم در سایت خود به اتفاقات پیرامون این مجری واکنش نشان داد و با اشاره به کنایه او اعلام کرد امیراحمدی باید رسماً از پرسپولیس عذرخواهی کند. باشگاه پرسپولیس اعلام کرد اظهارات دور از منطق و صحبت‌های عجیب این مجری در تلویزیون که قصد زیر سؤال بردن زحمات اعضای تیم پرسپولیس در راه پوکر قهرمانی را داشت ناراحتی شدید کادر فنی، مدیر تیم و بازیکنان را در پی داشته است، به همین خاطر با تصمیم مسئولان باشگاه ارتباط کلیه مسئولان، مربیان و بازیکنان پرسپولیس با تلویزیون قطع خواهد بود تا تکلیف این مجری و اظهارات دور از واقعیتش مشخص شود.

حدود دو ساعت بعد از انتشار این واکنش در سایت رسمی پرسپولیس، خبر برکناری امیراحمدی از اجرای برنامه صبح بخیر ایران در خبرگزاری‌ها منتشر شد.

 

محسن سوهانی، مشاور مدیر شبکه یک سیما با توییتی اطلاع‌رسانی کرد که عبدالرضا امیراحمدی از اجرای برنامه «صبح بخیر ایران» برکنار شده است. وی در توییت خود نوشت: «با توجه به تکرار یک اشتباه در دو روز متوالی، مجری برنامه صبح بخیر ایران تغییر کرد. رعایت اخلاق حرفه‌ای و احترام به مردم سرلوحه شبکه یک سیماست.»

 

به نظر می‌رسد با این حرکت خشم پرسپولیسی‌ها تا حدودی فروکش کرده باشد. البته مجری مورد اشاره از حضور در برناه فوق برکنار شده و حتماً مدتی بعد او را در یکی از برنامه‌های تلویزیون خواهیم دید هرچند بعید به نظر می‌رسد دیگر او سراغ فوتبال و اظهارنظر درباره پرسپولیس برود.

 

 ایران ورزشی 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------