پخش سریالی اکشن در ادامه حوادث ۱۱ سپتامبر



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, اکشن
فصل نخست از سریال «مظنون» (Person of Interest) برای نخستین بار از ساعت ۲۳ فردا، (۱۳ مرداد ماه) راهی آنتن شبکه تماشا می‌شود. 

به گزارش خبرآنلاین، داستان این سریال که در ژانر اکشن است، در ادامه‌ی حوادث یازده سپتامبر می گذرد. پس از حمله به برج‌های دوقلوی نیویورک، دولت آمریکا تصمیم می‌گیرد که با استفاده از نوابغ رایانه‌ای، دستگاهی با هوش مصنوعی بسازد که با استفاده از دوربین‌های نظارتی و مدار بسته، حملات تروریستی را پیش بینی کند.

 

هارولد فینچ با بازی مایکل امرسون یکی از همین نوابغ است. او که میلیاردر و هکری بی نظیر است، این دستگاه را می‌سازد، آن را مهر و موم کرده و در اختیار دولت قرار می‌دهد. دستگاهی سری که بر همه چیز نظارت می‌کند و تنها هشت نفر از وجود آن آگاه هستند. خروجی این دستگاه تنها شماره‌ی ملی مجرم و یا قربانی است. این پایان داستان نیست! این دستگاه علاوه بر پیش بینی اتفاقات مربوط به اقدامات تروریستی، جرائم سازمان یافته‌ی غیر تروریستی را هم پیش بینی می‌کند. اما دولت آمریکا این جرائم را نامربوط می‌داند و برای جلوگیری از آن‌ها اقدامی نمی‌کند.

 

اینجاست که هارولد فینچ برای نجات جان انسان‌های بی گناه، جان ریس، با بازی جیم کاویزل، که یک مأمور سابق سازمان سیا است را برای کمک استخدام می‌کند. شناسایی مجرمان و قربانیان همراه با جلوگیری از انجام جرائم، تنها قسمتی جاری از داستان سریال است.

 

پخش این سریال از ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۱ در شبکه CBS آغاز و آخرین قسمت از آخرین فصل سریال نیز در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۶ روی آنتن رفت. سازنده‌ی Person of Interest جاناتان نولان است. این سریال چندین بار در میان ۲۰ برنامه‌ی تلویزیونی پربیننده آمریکا قرار گرفته است.

 

آماده سازی این سریال توسط شبکه نمایش سیما صورت گرفته و دوبله آن به مدیریت سعید شیخ زاده در واحد دوبلاژ سازمان صدا و سیما صورت گرفته و منوچهر زنده دل، زهره شکوفنده، سعید مظفری، شروین قطعه ای، همت مومیوند، اکبر منانی، بهروز علیمحمدی و فریبا رمضان پور و ... از گویندگان این سریال درام و جنایی هستند.

 

سریال «مظنون» از فردا دوشنبه، ۱۳ مرداد ماه در ساعت ۲۳ از شبکه تماشا پخش شده و در ساعت ۵ و ۱۱ صبح و ۱۷ بعدازظهر روز بعد از این شبکه بازپخش می شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------