وقتی امیر آقایی، مهران مدیری را غافلگیر می‌کند



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, امیر آقایی
امیر آقایی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اعلام کرد که به هیچ عنوان تلویزیون نمی‌بیند و حتی نمی‌داند برنامه «دورهمی» از کدام شبکه پخش می‌شود، این بازیگر همچنین درباره ملاک‌های خود برای ازدواج و دلیل اصلی ازدواج نکردنش نیز صحبت کرد. 

به گزارش خبرآنلاین، برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری، شب گذشته (چهارشنبه ۱۵ مرداد) میزبان امیر آقایی بود. این برنامه حدود یک ماه پیش ضبط شد و قرار بود تا در تاریخ(27 تیر)روی آنتن شبکه نسیم برود، اما بنا به دلایلی این برنامه پخش نشد و این برنامه پس از حدود سه هفته روی آنتن شبکه نسیم رفت.

 

در این برنامه امیر آقایی از دلیل ازدواج نکردنش صحبت کرد و به این موضوع نیز اشاره کرد که تا کنون، برنامه «دورهمی» را ندیده است!

 

در بخشی از این گفت و گو مجری برنامه از امیر آقایی پرسید که تا کنون تست بازیگری برنامه «دورهمی» را دیده است؟ 

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, امیر آقایی

امیر آقایی نیز در پاسخی که مدیری را غافلگیر کرد، گفت: « مگر تست می‌گیرید؟ من حتی نمی‌دانم «دورهمی» از کدام شبکه پخش می‌شود. از این موضوع هم ناراحت نشوید، صادقانه می‌گویم که من اصلا تلویزیون تماشا نمی‌کنم.»

 

در بخش دیگری از برنامه مدیری درباره دلیل ازدواج نکردن آقایی از او پرسید و این بازیگر در پاسخ گفت: «هر بار به خودم می‌گویم که چرا به برنامه «دورهمی» می‌روی که این سوال را از تو بپرسند؟ آقای مدیری عزیزم، چه کسی بدش می‌آید وارد خانه‌ای شود که چراغ آن روشن است؟ چه کسی از تنهایی لذت می‌برد؟ اما ازدواج به این سادگی نیست، اینگونه نیست که من از فرط خستگی و تنهایی بگویم حالا بروم ازدواج کنم. ازدواج مسئولیت بسیار بسیار سنگین و بزرگی است. هر زمان که بضاعت و توانایی آن را داشتم که بار دیگری را به دوش بکشم، حتما این کار را انجام می‌دهم، من فکر می‌کنم بسیار با خودم یکپارچه و صادق هستم.»

 

این بازیگر درباره ملاک‌های خود برای ازدواج گفت: «ملاک‌های من صداقت، صداقت و صداقت است. نکته دیگر درباره عشق این است که ما عادت می‌کنیم و فکر می‌کنیم عاشق هستیم. اساس عشق معصومیت است. کدام یک از ما این خصوصیت را داریم؟»

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------