تام هنکس پدر ژپتو می‌شود/ مذاکره با دیزنی شروع شده است



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,تام هنکس
تام هنکس در حال مذاکره با دیزنی است تا در نقش پدر ژپتو در نسخه جدید «پینوکیو» ظاهر شود. 

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، تام هنکس مذاکرات اولیه با دیزنی را شروع کرده است تا در نقش ژپتو برای فیلم «پینوکیو» این کمپانی بازی کند.

 

اولین خبر در باره این پروژه در سال ۲۰۱۸ مطرح شد و اینکه رابرت زمکیس برای کارگردانی نسخه زنده انیمیشن «پینوکیو» انتخاب شده و تام هنکس هم بازیگر این نقش خواهد بود.

 

با عملی شدن این پروژه بار دیگر زمکیس و تام هنکس که سال ۱۹۹۴ با «فارست گامپ»، سال ۲۰۰۰ با «دور افتاده» و سال ۲۰۰۴ با «قطار سریع‌السیر قطبی» با هم همکاری کرده بودند، در یک پروژه همراه می‌شوند.

 

نسخه اوریجینال «پینوکیو» سال ۱۹۴۰ توسط والت دیزنی تهیه شده که با اقتباس از رمان کودکانه «ماجراهای پینوکیو» نوشته کارلو کولدی شکل گرفته بود.

 

داستان این کتاب بر آدمک چوبی به نام «پینوکیو» متمرکز است که توسط نجاری به نام ژپتو ساخته می‌شود و بعد توسط یک پری مهربان در بدنش جان دمیده می‌شود.

 

کریس واتس در حال نوشتن فیلمنامه این فیلم است. او همچنین از تهیه‌کنندگان فیلم هم هست.

 

تام هنکس قرارداد بازی در نقش کلنل تام پارکر را امضا کرده که مدیر برنامه‌های الویس پریسلی بود و او هنگام بازی در این فیلم در استرالیا همراه همسرش ریتا ویلسون به ویروس کرونا مبتلا شد.

 

از جدیدترین نقش‌آفرینی‌های هنکس می‌توان به بازی در «سگ تازی» درامی درباره جنگ جهانی دوم اشاره کرد که جولای در اپل تی‌وی پلاس به نمایش درآمد.

 

هنکس ۶ بار نامزدی اسکار را کسب کرده است و جدیدترین آنها برای بازی در «یک روز زیبا در محله» بود که در جوایز اسکار ۲۰۲۰ کسب شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------