آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

هالیوودی‌ها علیه پلیس کالیفرنیا/ افسران بد را رسوا کنید!



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,
رابرت دنیرو با همراهی صدها تن از چهره‌های سرشناس هالیوود و دنیای موسیقی در قالب نامه‌ای سرگشاده خواستار تصویب قانون مرتبط با اصلاح پلیس کالیفرنیا شدند. 

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، رابرت دنیرو، شان مندز و ریحانا از جمله صدها چهره مشهوری هستند که با امضای یک نامه سرگشاده خواستار این شده‌اند که استاندار و قوه مقننه ایالتی، دو لایحه را که به اصلاح پلیس کالیفرنیا مرتبط است و بر مسئولیت پاسخگویی پلیس تاکید دارد، تصویب کنند.

 

جوناس برادرز، ماریا کری، ریحانا، بیلی آیلیش و استیون تایلر از جمله چهره‌های مشهور دنیای موسیقی هستند که این نامه را امضا کرده‌اند.

 

رابرت دنیرو، سارا پالسون، لوسی هیل، سینتیا اریوو، جاش گد، مندی مور و دبرا میسینگ از جمله بازیگرانی هستند که امضایشان را پای این نامه گذاشته‌اند.

 

علاوه بر این سازمان‌های بزرگ چون گروه موسیقی وارنر، گروه موسیقی یونیورسال و گروه موسیقی سونی و انجمن بازیگران سینما و انجمن برابری بازیگران از این نامه حمایت کرده‌اند.

 

یکی از این لوایح به این می‌پردازد که به دلیل سوء‌رفتار جدی از سوی یک افسر پلیس باید گواهینامه حضور او در پلیس لغو شود و دومین لایحه شفافیت و گزارش دهی در حوادثی که افسران پلیس درگیر آن می‌شوند را مد نظر دارد.

 

در نامه آمده است: در حالی که قتل جورج فلوید الهام‌بخش خشم، اعتراضات و گزارش‌ها بوده است، مردم کالیفرنیا مدت‌هاست به این نتیجه رسیده‌اند که نیاز به رسیدگی صحیح به اقدامات پلیس وجود دارد.

 

در این نامه تاکید شده که مدت‌هاست دادگاه‌ها قوانین ایالتی را زیر سوال برده و اجازه داده‌اند تا پلیس‌های بد حقوق کسانی که نیازمند حفاظت از حقوقشان هستند را زیر سوال ببرند. این عدم شفافیت، چتر حمایت بر افسرانی است که از اختیارات خود سوء‌استفاده می‌کنند و اجرای قانون در کالیفرنیا را لکه‌دار می‌سازند.

 

در انتهای نامه آمده است: می‌توانیم این مشکل را رفع کنیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------