مهران رجبی: کرونا بسیار سخت و جانکاه است



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,مهران رجبی

 

مهران رجبی بازیگر فیلم «اخراجی ها» گفت: وضعیت جسمانی‌ام به صورت عمومی از گذشته بهتر است، اما همچنان ۲۰ درصد از ریه هایم با بیماری کرونا درگیر است و مجبورم برای تنفس در اکثریت مواقع از دستگاه اکسیژن استفاده کنم.

   

مهران رجبی پیرامون آخرین وضعیت جسمانی خود بعد از ابتلا به کرونا گفت: همچنان در بخش کرونای بیمارستان بستری هستم، وضعیت جسمانی ام به صورت عمومی از گذشته بهتر است، اما همچنان ۲۰ درصد از ریه هایم با بیماری کرونا درگیر است و مجبورم برای تنفس در اکثریت مواقع از دستگاه اکسیژن استفاده کنم.

 

وی در همین راستا ادامه داد: به همراه دستگاه اکسیژن قدرت تنفسم به نزدیک ۹۵ درصد می‌رسد، اما اگر نخواهم از این دستگاه استفاده کنم همه چیز برایم سخت خواهد شد. به همین دلیل ترخیصم تا اطلاع ثانوی به دستور پزشک به تعویق افتاده است و مشخص نیست دقیقا در چه زمانی مرخص شوم.

 

بازیگر سریال «روزگار قریب» با خطرناک خواندن بیماری کرونا اضافه کرد: کمبود اکسیژنی که امروز تجربه می‌کنم بسیار خطرناک است، زیرا اگر این کمبود اکسیژن را کنترل نکنیم ممکن است که به کلیه، قلب و یا مغز برسد و اتفاقات بدتری را به همراه داشته باشد.

 

وی در همین رابطه اضافه کرد: بیماری کرونا بسیار جانکاه و سخت است، من بی نهایت اذیت شدم و تا شرایط امروزم دردهای فراوانی کشیدم، کرونا مثل سرماخوردگی نیست که به راحتی بهبود پیدا کند، من نزدیک به ۱۲ روز است که در بیمارستان بستری شده ام و هنوز هم زمان ترخیصم مشخص نیست. بیماری کرونا انسان را کاملا زمین گیر می‌کند، شاید برخی این بیماری را جدی نمی‌گیرند، اما باور کنید به عنوان کسی که بیماری را گرفته تا به حال چنین وضعیتی را تجربه نکرده بودم.

 

بازیگر فیلم «اخراجی ها» کرونا را رنجی طولانی مدت خواند و افزود: شخص من طی این روزها نمی‌توانم دقیقه‌ای از کنار دستگاه اکسیژن دور باشم، اما چاره‌ای نیست، زیرا این بیماری به هیچ وجه شوخی بردار نیست و من هم مجبورم تا بهبود کامل رنج وضعیت کنونی را به جان بخرم تا به امید خدا وضعیتم بهتر شود.

 

وی در همین رابطه خطاب به مردم افزود: حال که موج سوم کرونا طی چند روز گذشته آغاز شده و رکورد مبتلایان به کرونا بار دیگر شکسته شده از مردم می‌خواهم که تمام و کمال بیماری را جدی گرفته، ماسک بزنند و تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

 

رجبی خاطرنشان کرد: آمار چند روز اخیر کرونا نشان داده که اگر بخواهیم لحظه‌ای غفلت کنیم بدون شک هم خودمان و هم تمامی اطرافیانمان را با خطر روبه رو می‌کنیم، رعایت نکات بهداشتی یک اصل است، اگر امروز ماسک بزنیم بهتر از وقتی است که به دلیل کرونا روی تخت بیمارستان باشیم، باور کنید ماسک زدن بسیار ساده‌تر از بیمار شدن است.

 

 میزان 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------